Tråkigt väder att vakna till

Tråkigt nog så sov jag väldigt länge idag.
Mamma fick komma in och väcka mig 10.30.
Ja, usch vad hemskt länge!
Men vaken är jag i allafall och om drygt 1.5 timmar
så ska jag gå till min faster och hjälpa henne att städa lite.

I kylskåpet ligger det några skrynkliga äpplen.
Vem vill äta dem?
Inte jag i allafall. Så vad vore inte bättre
än att göra en äppelp?
Så efter att jag städat klart hos min faster,
som heter Gullvig, ovanligt gulligt namn eller hur?
Så ska jag göra äppelpaj.

Vi får väl se sen hur bra den blir.

Tills dess så tycker jag att ni ska anmäla er
till min Tävling.


Jon Mclaughlin - Beautiful Disaster



Kisses

1 - Imma:

skriven

sv; Hmm, kanske en annan gång :D Denna veckan blir de nog inte så mycke seriöst bloggande , vet inte hur de blir nästa vecka (:

2 danielamicic,:

skriven

tack , men jag vet inte hur man sätter in varandra genom blogglovin, och tack för dem fina komentarerna jag hoppas du fortsätter följa min blogg och komenterar mycke , juste ja jag vill bli veckans blogg (:

3 kate:

skriven

jaaa :D så du är barnvakt ibland då :)?



jag åker iväg om tio dagar och får inte träffa min brors dotter på två månader :( snyft

4 malin:

skriven

- hur mår du idag då ?? =)

5 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; nej,jag är inte intresserad =).

6 Cajsa:

skriven

idag.. hm.. inte så mycket.. träna antar jag.. :P jag har börjat kunna träna i mitt eget rum nu också men jag måste ut och springa sen.. :P

7 Erica:

skriven

Lät inte som speciellt fräscha äpplen.. ;)

8 Viktoria:

skriven

sv. jepp, det är bra med mig, själv? :)

9 michaela:

skriven

sv; kul!:D vilken film blir det då? =)

10 SANNA:

skriven

SV: Hej! :) nu är jag äntligen tillbaka efter en vecka borta från bloggen! Har du haft en bra Torsdag? =)



Kram

11 OLIVIA:

skriven

fattar intevad man ska göra..

12 HANNA:

skriven

sv: jo :( ..

jomen jag kan anmäla mig till veckans blogg :)

Kommentera här: