Yehoooooo!

Hej alla läsare!

Nu har jag kommit hem från jobbet och hunnit
fika lite med mamma. Vi spelade
även Yatzy och jag vann!

Men det är inte det som är nyheten.
Jag har jobbat två dagar i veckan nu i två veckor
och skulle jobba så två veckor till.
Men igår ringde de från förskolan och
undrade om jag kunde jobba varje dag i 2 veckor, då en
 personal ska sjukskriva sig .
Yehoooooo!

Så lycklig är jag!
För en del är det kanske ingenting. 
Men jag har varit utan jobb så länge, så jag är hur glad
som helst. 
 Jag kommer jobba från 7.30 - 16.30 nästan varje dag.
Men när jag tänker på att det kan bli jobbigt bland allt
väsen, så tänker jag på pengarna.

Detta kommer gå galant.

Håll nu tummarna för att de fortsätter ringa mig
efter vikariatet. 

Glöm inte rösta i min veckans blogg tävling!

Här kommer ett litet foto från vår balkong:


Ett stort tack till min kära broder som lät mig
övernatta hos hans familj.
Härliga är ni!

Blr att lägga sig tidigt då jag ska upp vid fem
och ta bussen vid 6.20.

1 Anonym:

skriven

hehe okej ;)

nej verkligen inte och jag har bra orsak till det ^^

kram

2 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Surt sa räven om rönnbären ;D.

ALlt bra annars =)?

3 Amelie:

skriven

Sv: jadå :) själv?

4 Hannah:

skriven

Svar: Tack :)

ska lägga till dej ;)

Visst e hon bra! :D

5 Anonym:

skriven

att inte gilla mina föräldrar :p

6 Linda:

skriven

åå vad fin bild:D

7 Anonym:

skriven

hehe båda är alkoholister.. :p tyvär!



okej :)

8 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Skönt att höra! Med mig är det bra =).

9 HANNA:

skriven

sv: jo det har jag haft :) själv då?

ställ en eller flera frågor i min frågestund :)

10 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Tack så mycket =). ja, det tyckte jag med, färgglatt nu till sommaren :D.

11 Josefine:

skriven

Sv; Jag har en Tibbetansk terrier :) en svartvit sötnos!

KRAM

12 Anonym:

skriven

aha okej :(

kram

13 jasmine.:

skriven

sv; skoolan, och sen var jag med min kompis, sen tandläkaren ;( :p

du själv? :D



fiin bild! (:

14 Susanne:

skriven

Grattis till allt jobbande :) alltid kul att få jobba mkt såhär i sommar då man behöver pengar.

15 Amelie:

skriven

Sv: härligt :)

16 Hannah:

skriven

Svar: Taylor swifth äger! :D

17 Johanna Thedéen:

skriven

SVAR: Hihi, vilket namn? xD :)

18 Cajsa:

skriven

inte mycke. skola mest.. :P

19 yasmine:

skriven

härligt jag ska kika tv tror jag kram

20 Jonas:

skriven

jag har haft en bra dag :) hur har din dag varit? :)

21 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Jaa, haha har du för dig =)?

22 [lisa bjernhagen]:

skriven

Jaså, nej det är inte skoj.. här har det bara varit mulet!

23 jasmine.:

skriven

sv; haha, okejj (:



kraam .

24 marie:

skriven

Tack :D Nee jag tror inte jag har gått vidare för det var jättemånga som var med, sen tror jag att dom bestämmer sig rätt fort.. Men det var en kul upplevelse iaf :D

25 Anonym:

skriven

tack <3

kram

26 elin:

skriven

sv; haha bra :P

jadå helt okej, tråkigt med regn bara :P själv ? :) KRAM

27 Alexandra:

skriven

sv; okej ;s men något brun blir du väl :)

28 HANNA:

skriven

sv: jag ska plugga ;p själv?

ställ en eller flera frågor i min frågestund :)

29 Lollo:

skriven

Ahh jo helgen var prima, men inte måndagen..men men (:

HEheh hoppas på den, folk får rösta om de känner för det, vill inte tvinga någon (A) ;)

Kraaam!

30 Susanne:

skriven

Just den här jobbfrågan är så sjukt jobbig.. minns när jag hade problem :/ jag jobbar nu som säljare på k-rauta om du vet vad det är? samtidigt som jag jobbar på noa noa, kläder :) i like it. bara att du inte ger dig så kommer du nog också bli fast snart ska du se! kram :)

31 Anonym:

skriven

tack så mkt :D

32 E:

skriven

haha yeees vi är bäst :D

kramar :)

33 Agnes:

skriven

Svar: Varsågod. :)



Tack. :) Kram, kram.

34 SANNA:

skriven

Sv:ja, jag har haft en bra dag :) har du? =)

35 jenny:

skriven

okej :) ne bara vart i skolan sen har jag tagit det lugnt för är typ sjuk ;/ händer imorgon då? kram

36 Josefine:

skriven

Sv; Hihi, ja han är skitsöt :) som din!



Haft en fin dag? :)

Kram

37 Randy:

skriven

Åh vad fin bilden var!

38 Jess:

skriven

Visst är det härligt att ha ett jobb ja, grattis! :D

39 katee:

skriven

Tips på någon musik/film som är ett måste i sommar?

:)

40 Malin-Hockeyfruga:

skriven

ja precis, visar bågar å sånt sen är ja även utbildad så ja lär folk sätta i/ta ut och sköta sina linser;P kram

41 sabina:

skriven

sv: jepps ;) Föressten din blogg är grymt fin!

kram

42 Alexandra:

skriven

sv: allt är underbart sj då?:)

43 Bnsm:

skriven

vad bra! jorå, allt är bara askalas med mig! ;P

vad händer i helgen då?

vad roligt det där med jobbet! grattis! :D

44 Erica:

skriven

Härligt! =)

45 Oliviaa:

skriven

nej jag har inte ändrat något, men jag ska!

Du har väl ändrat? ;)

Jätte fint! :)



Allt bra med dig?

Ska vi följa varandra i bloglovin?

46 stina:

skriven

Meen,, aaww sööte gumman då <3<3

Så rörd jag blir,,..

Du är helt underbar <3<3

Vad har goingen för planer i helgen då?

Puss & Kram

47 Beatrice[foto vardag & kläder]:

skriven

jo dagen får duga :9

sj ? (:

48 Beatrice[foto vardag & kläder]:

skriven

jo nummer 6 klart :)

49 Sandra:

skriven

jättefin bild. :)

50 carro:

skriven

svar:godkväll:)

51 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Okej, jag hoppades på Jarmo :)

(Förlåt för sent svar)

52 B R U N E T T ' N A T H:

skriven

jo tack det är najs! :) med dig då?:)



kram!

53 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Tack för din röst! :)

Allt bra? :D

54 anna:

skriven

du är en av finalisterna i veckans blogg så säj till alla dina vänner och andra att rösta på dej :D

55 marie:

skriven

Vad roligt att du har fått jobb :D

Kommentera här: