At the beginning

ohoj!

tänkte jag skulle lägg upp ett videoklipp.
Här är det jag som sjunger från
filmen "Anatstasia"



Enjoy! hehe
1 sabina:

skriven

sv: haha, ojdå det låter ju inte så värst kul ;) Och det värst är ju att om man har bränt sig så är man röd ett litet tag (: Kram

2 Sara:

skriven

Så duktig du var på att sjunga!

3 Sara:

skriven

- Haha, Tack så mkt :)

4 Felicia:

skriven

Vad duktig du var :) gillar din blogg :) jag älskar ox och sjunga ska kanske sjunga på skolavslutningen :)

5 Lollo:

skriven

Åhh det låter super mumsigt, får dra och köpa lite sånt till helgen eller ngt ;)

Va fint du sjunger!! Vill också ha så fin röst! ;D

Kram!

6 Ida:

skriven

Tack för tipset! :)

//Chilisnäckan

7 Linnéa:

skriven

Sv: hehee, Tack!! =) Hur är det annars då?

8 Linnéa:

skriven

Vad bra du sjunger! =) Jag gick i musik klass innan så jag kan sjunga fortfarande bra. men kanske inte lika. =/ Går du i muski klass eller? =)

9 Emelie:

skriven

vi får ta och synas snart hörru :)

10 Linnéa:

skriven

Sv: Vad bra! Är hemma och är sjuk =( okej, jaa det är väl kul att sjunga jag skutade i musikklassen för att det var alldeles för stökigt =( Och det var VÄRKLIGEN synd. gick där i 4.an och nu går jag i 7.an =) Jag kan väl spela in ett! =) så kan du få höra hur FULT jag sunger =) då blir det halleluja på svenska! ;) Kramis! <3

11 malin:

skriven

sjöng alltid den där när jag var liten, eller föröskte sjunga ;p

12 Marie:

skriven

Vad fint du sjunger!! Har du sjungit mycket å så?

Kommentera här: