Bra att ha vänner

God kväll!

Nu har jag gjort mig färdig för natten :)
Om det nu vore så väl att jag kunde somna
nu också. Men som vanligt blir det väl
runt 1 halv 2 som jag somnar.

Sådär runt kvällstid så är det oftast så
att man blir trött och ofta mer sårbar och alla tankar
far runt i huvudet. Så är det i allafall för mig.
Och ikväll så började jag tänka på
hur viktigt det är att man ahr vänner.

Då jag flyttade mitt under min gymnasietid så
blev det att jag fick åka långt till min skola,
då jag inte ville byta. Det gjorde att
också att alla mina vänner fanns väldigt långt bort.
Men som tur är så finns det ju telefoner.
Emelie Jonasson är en av mina bästaste
vänner.
Besök hennes blogg http://emeliejonasson.webblogg.se/?tmp=06205134 vettja!

Godnatt allesammans Pössar

1 malin:

skriven

Godmorgon ! =)

2 Elena:

skriven

Jo det är bra tack =)

3 FRIDA:

skriven

sv; Jaa verkligen :D Det blir att man baka massa annat men aldrig rågbullar eller något sådant :P

4 FRIDA:

skriven

sv; oh, nu blir jag ju jätte sugen på det :O hahah

5 FRIDA:

skriven

sv; haha ja, det är ju iofs jag med ;)

6 FRIDA:

skriven

sv, Ja, verkligen :) haha

Vad gör du? :)

7 Lollo:

skriven

Va roligt! Jag bakade bröd för några helger sedan. För pappa vill inte äta bröd från affärer, för de är halv fabrikat och shiet x) Ska nog skriva ner dina recept sen när jag är hemma så kan jag baka ännu mer bröd här hemma. Så gott med eget hemma gjort! (:

Kram!

8 FRIDA:

skriven

sv; okej :)

Jag har företagsekonomi :)

9 FRIDA:

skriven

sv; Vi har ingen lärare så det blir inte så mycket gjort (A) haha men annars är det kul :D

10 Stephanie Ampel:

skriven

godmorgon! :)

11 Stephanie Ampel:

skriven

ja precis =) aha okey nice :D vad gör du nu då?

Kommentera här: