1 dana:

skriven

Japp absolut! tycker den är fett fin:)

kram

2 dana:

skriven

japp absolut =)

3 dana:

skriven

inte mycket, själv? kram

4 dana:

skriven

Jo! jag förstår det=) kram

5 dana:

skriven

Ja absolut=)

peppar peppar ta i trä

6 Jag och fotbollsspelarn:

skriven

Så fin bild!

7 dana:

skriven

hhaha yes;d hiih :)

8 Jag och fotbollsspelarn:

skriven

Tack detsamma :)

9 dana:

skriven

fest dudå? :)

10 dana:

skriven

okej najs =)

kram

11 dana:

skriven

Jag ska inte ha fest, några kompisar ska ha;D

12 dana:

skriven

Haha Jaa :D

13 Linda:

skriven

Vilken fin bild!

14 PIJAH:

skriven

Jätte fin bild :]

15 Lollo:

skriven

Jag måste komma igång och spring träna lite jag också, men jag blir sjuk om jag springer då det är kallt ute :/

Gud så fin bild du tagit! ;)

kram!

16 Linda:

skriven

vad gör du ikvll?

17 sabina:

skriven

sv: joo ;D haha då ska du nog ta det lugnt med den ;)

18 sabina:

skriven

sv: haha joo så brukar det också vara för mig :) Men jag vill inte avslöja så himla mycket för då är det inte lika roligt sedan då du ska se den men jag kan säga att det nog slutar lyckligt ;) haha..

19 Elena:

skriven

sv: idag var det prao för min del =) Ja. man blir jätteglad och pigg. man vill bara vara ute hela tiden!

20 Lollo:

skriven

Hehhe precis, jätte jobbigt väder. Man blir så lurad av solen som skiner så varmt in igenom fönstret så går man ut och fryser ihjäl! xD Jobbigt värre! (:

kram!

21 Linda:

skriven

Jag har precis sett på lyxfällan!

22 Jasmine:

skriven

Hej!

Skulle vara roligt om du ville vara med i min tävling där man ska gissa vilken kändis det är och man kan vinna en heder designad av mig, tävlingen avslutas den 26/3 (:

23 Lollo:

skriven

Ja verkligen och man kan ju inte ge igen på vädret om man säger så xD Jag kan bara hoppas att sol värme och vår kommer nu nu bara nu! :D

Ha en toppen fredag!

Kram

24 Linda:

skriven

pluggar, vad gör du?

25 lisette:

skriven

Spana in min blogg :) Har gjort en ny där jag har en lite outlet och säljer lite småsaker :) hehe.. Http://Lisettee.blogg.se/outlet/



:)

26 Nicole:

skriven

snygg bild

Kommentera här: