Himmelens gåva

God morgon! Lördag här.
När jag vaknade idag vandrade min blick,
det första den gjorde, till fönstret och den
grå himmelen. Min reaktion var inte den bästa.
Jag hade så gärna velat ha blå himmel idag.
För visst stämmer det, att man blir så mycket piggare då?


HImmelens gåva
HImmelens gåva har givits mitt sinne
Det blåa, så sköna jag håller i mitt minne
Om blinder jag vor
förlusten så stor
Det blåa så sköna som givits mitt sinne
Jag då endast får skåda som bevarats i mitt minne.

 

Dock så behöver man inte vara blind för att inte
få se den blå himmelen idag
1 Emma:

skriven

sv; Nej de är en kompis som fyller 20 nästa vecka, men har fest ikväll (:



ah okeej :D tack

2 FRIDA:

skriven

Usch vi har också dåligt väder, regnar jätte mycket :(



sv; Haha ja verkligen :D

kram

3 Sara:

skriven

sv: okej men du kan ju alltid rösta en gång til. nädå, men ha en bra lördag :)

4 Olivia:

skriven

fin dikt eller det du skrev iaf D

5 FRIDA:

skriven

Okej lycka till! :D

Jag ska testa en pilates träning som man fick med någon tidning haha :P

kram

6 lisette:

skriven

tack så mkt !!

7 Emma:

skriven

sv; Jaa ska jag göra (:

Hon hälsar säkert tack tillbaka :D

Kram

8 FRIDA:

skriven

sv; haha, gjorde aldrig den, den var helt konstig xD

Vilken otur! här haglade det hur mycket som helst precis :o helt vitt på marken xD

kram

9 OLIVIA:

skriven

Hej!! Just nu har jag en tävling i min blogg, du kan bli veckans blogg. Den som vinner blir länkad i sidan av bloggen, får ett inlägg med länkning och en överraskning. Det enda du behöver göra är att skriva en komentar att du är med. Hoppas det lockar. Kramar!!

10 FRIDA:

skriven

sv; Haha, ja :)

Jaa, det gör jag med :D men denna dagen har gått jätte sakta :O

kram

11 EMMASJ:

skriven

jag tycker också man blir piggare när de är klarblå himmel!

12 Lollo:

skriven

Jaaa men verkligen! Lite pengar sitter aldrig fel (a) ;)

Kram!

13 Louice:

skriven

Haha jo! :D

14 EMMASJ:

skriven

vad händer idag då? :D

15 FRIDA:

skriven

sv, Hemmagjord pizza :D

jo, nu helt plötsligt gjorde den det! haha :D

men jag är hemma själv så säkert därför den gå så segt xD

kram

16 Elena:

skriven

Jo det är bra tack ;D sj?

17 olivia:

skriven

jo, tack!

Allt är finfint :D

18 yasmine the one and only:

skriven

ja helt oki faktist, görs idag? krams

19 Emma:

skriven

sv: Haha de ska jag göra :D

så får vi se va hon säger :P

20 yasmine the one and only:

skriven

va duktigt krams

21 Alshammar - Style As Lifestyle:

skriven

har du tagit bilderna ?

Kommentera här: