Hittade knappt hem

Toodiloo!

Som ni vet så var jag ute och sprang/gick i skogen
alldeles nyss. Var borta lite längre än en timma,
så jag är nöjd.
Men eftersom att jag knappt
har något lokasinne över huvudtaget,
så höll jag på att inte hitta hem. Det var
jätte läskigt. jag tog mig upp på en
höjd för att kunna se vart jag skulle gå.
Det är alltså på ett berg som skogen ligger.
Men när jag tittade ner så såg jag bara vättern,
men inte mitt hus!
Efter att ha gått i djup snö och
till slut hittat hem, så är jag fortfarande
väldigt skärrad.
Usch, vad läsigt det var!

Och nu sitter jag här med hicka!

Sen när jag gick där i skogen så fick jag se en soppåse,
och tro det eller ej, men det såg precis
ut som att någon låg i den!
Var tvungen att känna efter.
Men som tur var så var den tom.


Är väldigt lycklig för idag har jag haft fler besökare
än någon annan dag.
Så här ser jag ut :D
Så tack alla som besöker min blogg.

Ska äta nu pussar <3

1 m:

skriven

sen oktober 2008 :) hurså ? !

du då ?

2 malin:

skriven

sen oktober 2008, ! hurså ?

dudå?!

3 malin:

skriven

Oj :S bara ? :D



hah =)

4 malin:

skriven

-" Sv;

hur många besökare har du nu då ? =)

kolla på fliken : blogg och sen visa statistik och så kollar du på den blå, längst till höger ! den som stiger upp o ner , ifall du inte vet !



jag har bara haft max 81 besökare, försöker slå de idag :D hah

5 malin:

skriven

ja de hoppas jag med !

Nu ska jag ta någotning att äta !

ha det bra !=)

6 sabina:

skriven

sv: haha ojdå ;) Brukar du baka ofta då? :)

7 Elena:

skriven

haha ja men det är ju smart. då kan man äta med god samvete :D

8 Elena:

skriven

ja :D hehe =)

9 Elena:

skriven

helgen blir det gbg =D åker imorgon :D

10 yasmine the one and only:

skriven

tack vad söt du är o kul för mig att höra.

vad ska du hitta på nu på kvällen? krams

11 yasmine the one and only:

skriven

mysigt passa på att vara ute om det är bra väder. jag kommer ligga nedbäddad bara är så slut i kroppen.

så blir att återhämta mig en vecka nu. krams

12 nadia a.:

skriven

Hello, allt bra? :)

13 Elena:

skriven

jag har ingen aning xD får väl gå o muppa runt på stan xD haha

14 marie:

skriven

Åh vad läskigt med säcken å d... Jag red vilse en gång i typ 4 timmar haha

15 nadia a.:

skriven

jo de bra ;D va tycker du om rihannas tattoos? ^^

16 yasmine the one and only:

skriven

ja de hoppas jag med om inte kan jag ju sitta på balkongen . där skiner alltid solen hihi. läkarna sa nämligen 1v i sängen krams

17 f e l i c i a:

skriven

sv: ahhaha det låter ju bra att du joggade vilse !:))

jag följer dig gärna ! :)

18 marie:

skriven

Jaa usch vad läskigt :D

19 marie:

skriven

Haha bra ide :D

20 marie:

skriven

Detsamma!!!!! :)

21 felicia:

skriven

kanske inte ska jogga där på kvällen ? :)

följer du mig ?

22 felicia:

skriven

varberg x)



nej asså följer du min blogg via bloglovin ? :)))

23 Anonym:

skriven

sv: jag mår bara bra faktist...du själv då :)?

24 FRIDA:

skriven

sv; Jaa precis :D Kommer säkert bli att dom tävla om den ön sen eller så :P

25 Anonym:

skriven

sv: okeej..japp jag är tidigt ute med bikinisasar..koommer äga många iår,haha :)

26 Frida:

skriven

sv; Ja, jag tror det med :D hihi

kram

27 Elena:

skriven

SOMMAR! längtar.. görs? =D

28 Lollo:

skriven

Åhh jag vill också ha (a) (:

Kram!

29 Anonym:

skriven

fin blogg hörredu;)

30 Anonym:

skriven

från mej:D

31 Elena:

skriven

nu sitter jag bara här, men funderar på att gå o lägga mig..

32 Stephanie Ampel:

skriven

mm gott :D:D

jag var i stan, nu ska jag plugga lite! dudå?

kram

33 Emelie:

skriven

jadu haha jag halkade å satte mej på foten :( inte skönt inte! Jadå så fort jag blir av me gipset så :D jagska länka dig :) Fårg öra det imorgon haha pusssss<3

34 yasmine the one and only:

skriven

ja en kronisk mag o tarm sjukdom. jobbig.

nu ska jag sova sötis natti natt kraaams

35 Emma:

skriven

sv; Hehe , de va ju tur :D

Använder du bloglovin ?

Kram

36 Louice:

skriven

Finblogg!(:

Kommentera här: