I have come to heaven

Fredagskväll!

Kan ju inte bli bättre, goda chips med holliday dipp!
Karamellkungens lösviktsgodis och
Fanta Exotic!

I have come to heaven!

Ha en super kväll allihopa!


 


1 Marie:

skriven

Det är bara bra, själv då?? :D

2 Marie:

skriven

Vad bra haha :D ska du se på let's dance ikväll eller?? Ser att du har bunkrat upp!!! :)

3 FRIDA:

skriven

Mums! :)



sv; Ja, han är riktigt bra :D fast han åkte ju ut förra veckan :/

Jaa, jag ska kolla på det :)

4 Sara:

skriven

- Bara bra! Själv? Hihi, jaa visst är den! Love it :)

Gud så gott med godis, gud som jag blev sugen!

5 felicia:

skriven

hahah jadå ! (Y)

jo det är bara bra ! :D

jaah kanske :D:D

6 Becca:

skriven

Det är bara bra med mig:) Hur är det med dig då?

7 felicia:

skriven

liela bagge tror jag ! :)

8 FRIDA:

skriven

Jag hoppas på Laila :D du då? :)

kram

9 Marie:

skriven

Joo jag ska nog kolla, har inte heller kollat innan hehe

10 -- LINDEROTH, Denise:

skriven

Åh, vill också ha chips.. men vill inte ge mig ut i snöstormen:(

11 yasmine the one and only:

skriven

oki hihi... nu ska de kollas runt lite på nätet kram

12 felicia:

skriven

Magnus ! :))

men han är med bra så :/

det blir någ rätt jämt !! :)

13 tova:

skriven

Sv: haha okej :D, tack så mycke :)



Ser så underbart gott ut!! :D

14 Marie:

skriven

Jaa precis, jag följde det första säsongen å förra kollade ja knappt :P

15 Marie:

skriven

Aha okej!! :D

16 AMANDA FALK:

skriven

mumsi, så bra godis smak! dock gillar jag inte chips :P

17 L I S A:

skriven

GOOOOOOOOOOOOOODIIIIISSS , :D

18 FRIDA:

skriven

sv; jaa haha :D



du får gärna rösta på mig som vårens outfit hos http://chicflia.blogg.se/2009/march/nu-ar-det-dags-att-rosta-d.html jag är nummer 1 :D

19 joyeta:

skriven

åh så mycket gott! det kurrar i magen på mig.fanta exotic är en favvo! hoppas din kväll blir super:)

20 yasmine the one and only:

skriven

ne inte mkt men nu är det så ska det låta och lets dance hehe svårt o välja kram

21 Elena:

skriven

Vem tror du vinner Let's Dance ikväll? =)

22 yasmine the one and only:

skriven

lets dance men blir mestadels datorn väntar mest på singing bee.

hihi

23 FRIDA:

skriven

Tack så mycket :D

24 Alexandra:

skriven

sv;aa okej ;( jo det är bara bra med mig :) kram!

25 yasmine the one and only:

skriven

ja om 20min wiii puss

26 FRIDA:

skriven

Hihi :D

Kollar du på let´s dance? :D

kram

27 Marie:

skriven

Aa jag kollade typ inte på ett enda avsnitt nu senast haha

28 FRIDA:

skriven

sv; Ja det gör jag :D

kram

29 FRIDA:

skriven

sv; Jaa, verkligen :O herregud! :D önskar jag var så bra :)

kram

30 FRIDA:

skriven

sv; Ja, det hoppas jag verkligen! :D

kram

31 FRIDA:

skriven

sv; Jaa, jag håller med :D

Men det lär ju vara jätte jämt :O

kram

32 A:

skriven

Kom igen och bidra med något i vår lilla onani-utmaning som vi kör i bloggen just nu! Om inte annat kanske du ju njuta av våra bravader... ;)

33 yasmine the one and only:

skriven

ja hehe nu ska jag sova natti natt kram

34 Anonym:

skriven

Sv: Det är bra med mig, sj?

35 Sara:

skriven

Hej, rösta gärna på min som bästa våroutfit hos chicflia här: http://chicflia.blogg.se/2009/march/nu-ar-det-dags-att-rosta-d.html#comment

Jag är nr 3 :)



puss, fin blogg btw :)'



mums med godis hehe

36 felicia:

skriven

jadå ;)))

37 Emma:

skriven

sv; Okeej (:

Blir väl 20års fest imorn (:

KRam

38 lisette:

skriven

tack så mkt :)

39 FRIDA:

skriven

sv; Jaa, men det var lite kul att han vann faktiskt haha :D

kram

40 FRIDA:

skriven

sv; Ja, verkligen :D det var kul att se :D

41 SOMMARUNGARNA!!:

skriven

Hejsan sötis! :)

Hur blir din lördag då?

KRAMAR PÅ DIG

42 SOMMARUNGARNA!!:

skriven

Sv: Duktig du är! :) Men tråkigt att det började regna då! :/

Men vad har du för dig nu då?

KRAMAR

43 Sofia:

skriven

Här blire mkt gottid idag! :D mumma! Hade tänkt baka också, men det bli alldeles för mkt slisk xD

44 Dress Like a Princess:

skriven

Mmmm mums med godis :)

Kommentera här: