Inte så bra

Hallo hallo!

Ja, uppesittarkvällen gick la sådär. Alltså vid klockan halv två orkade jag inte vara uppe längre och inget fanns det heller på tv att kolla på, så jag gick och la mig. Men fick gå upp vid nio  igen för att gå ut med hundarna. Jag som älskar att sova, men aja :) Idag har jag tagit hand om hundarna medan mamma varit sjuk. Kommer ihåg när man var liten och var magsjuk (vilket inte händer längre, är sjuk kanske en gång om året och då bara en förkylning) och då fick mamma ta hand om en. Nu är det tvärt om. Eller ja, jag tar han om annat medan mamma tar hand om sig själv :D hehe.  Klockan åtta blir det Chuck och imorgon är det, det efterlängtade NCIS!

Pusspuss <3

1 Alexandra:

skriven

sv; visst är det! Bästa filmen ever hihi ;) Jo de håller på renn med den och den borde komma ut 20 november ;) Och de ska göra en trea också :) WUHHU!

2 Alexandra:

skriven

sv, joo det blir ju det ;) Grattis i förskott då! Hihi ;D

3 Lisa:

skriven

du får väl hälsa din mamma att krya på sig :D

4 PIJAH:

skriven

Det var alltid så mysigt att vara sjuk när man var liten. :D

5 Alexandra:

skriven

Sv; hihi okej ;)

6 Lisa:

skriven

jag ska jobba i ett växthus :)

7 L I S A:

skriven

Hej! Hur mår du idag? Hoppas du mår bra! m du har lust så kan vi gärna följa varandra på bloglovin? Kommentera isf min blogg, så lägger vi till varandra! :D



Ha en bra dag sötis! :D :*

8 Anna:

skriven

Jag klarar aldrig sådana uppesittarkvällar :P somnar alltid!

9 sabina:

skriven

sv: haha joo jag också ;) jag lovar jag kommer att börja gråta i andra delen! (;

Kommentera här: