Mitt första inlägg!

Det första inlägget tycker man kanske ska vara speciellt bra skrivet. Men varför inte bara skriva det jag kommer på just nu? Jag har alltid avundats de människor som skriver blogg. Först och främst för att de har orken att varje dag skriva vad de varit med om. Dagens samhälle ses av många så stressat, men endå finns det oerhört många som har tid att blogga. Kanske är det för många väldigt avslappnande, eller bara ett stort intresse. Jag har aldrig ens haft tanken på att börja blogga, men sen för en sådär halvtimma sen fick jag för mig att skaffa blogg. Jag kan endå tycka att det är ganska intressant att bara klicka runt och läsa andras bloggar, och eftersom att jag tycker det är så oerhört roligt att skriva så borde ju detta vara ett bra sätt att göra det på. Har inte haft någon tidigare erfarenhet av att just skriva blogg, men noveller har det ju blivit en del, och håller just nu på med en fantasy roman, och det känns spännande.

Får se vart kvällen för mig. Kanske fram till tv:n eller bakom dataskärmen. Eftersom att jag inte är någon direkt partypingla så tar jag dagen som den kommer hemma istället. Det trivs jag så bra med!

Ha en trevlig fredagskväll!

Puss
1 Emelie:

skriven

du är brabrabra !

Kommentera här: