Pengar åh pengar!

Tisdag och jag bara längtar till klockan slår 20:00. NCIS!
Lyssnar på Switchfoot-  meant to live, just nu. Helt sjukt
bra låt! Försöker få ihop till ett CV, till ett sommarjobb, men
kan la säga såhär: vad sjutton ska jag skriva?! Har skrivit
många CV.n, men inget till ett sådant här sorts jobb.
Det får helt enkelt gå som det går med det. I morgon tänkte
jag ta och städa lite. Behövs kan jag säga. Har lust att åka till
någon. Men som arbetslös är det inte lätt att ta sig någon-
stans. Pengar! ni som går i skolan fortfarande kan skatta
er lyckliga. inte rätt tid att söka jobb på. Blä!
Ha det gött!
<3


1 Maria:

skriven

hejsan! Gillar din blogg! Kolla gärna in i min och svara på min ''dagens fråga'' :)

2 Rebecha:

skriven

3 Rebecha:

skriven

Hej, hur tycker du ett bra förhållande ska vara? Titta in och svara gärna i min blogg :)

4 M O S A N:

skriven

Så fin blogg du har!

Hoppas du har haft en bra dag.

5 M O S A N:

skriven

Svar: härligt att vara glad såhär i början av veckan. Det är fakiskt jag med om jag ska vara ärlig :)

6 M O S A N:

skriven

Svar: jaa, precis :)

Jag är glad när jag går till skolan, undrar vem som slår det! haha ;)

7 Marie:

skriven

Hoppas det går bra med ditt CV, sånt är jättesvårt tycker jag!

8 zemeliex &SOFIE:

skriven

BLI FOTOMODELL:D Det tjänar man pengar på :D

9 Marie:

skriven

Jaa precis, man vet aldrig vad de är ute efter..

10 Marie:

skriven

Jaa precis, men det går nog bra!! Jag hade tur och blev "infixad" på ett jobb..

11 julhia:

skriven

hej vilken härlig blogg :)

tycker du att jag har förändrats utseendemässigt genom åren? kram

12 Marie:

skriven

Aha okej! Har du tagit oxå tagit studenten? Jag började på högskola direkt, fast jag jobbar lite på loven och så :)

13 julhia:

skriven

sv: oh tack :D

14 Marie:

skriven

Jaa precis, det gör du nog rätt i! Jag läser bioteknik på Chalmers, så jag blir civilingenjör. Vad gick du på gymnasiet och vad har du sökt? :)

15 M O S A N:

skriven

Svar: Såå härligt :)



Ja exakt. På min förra skola trivdes jag inte, så bytte skola till sportlovet ;D



Jaha, okej. Tråkigt att vara arbetslös. Men man kan ju gå till arbetsförmedlingen , haha ;D

16 Marie:

skriven

Aha vad roligt! Jag funderade på journalist ett tag, gillar oxå att skriva :)

17 Marie:

skriven

Aha, vad spännande!! Vad skriver du om då? Smart tänkt!!!

18 M O S A N:

skriven

svar: ja, det är alltid bra, inte skönt att gå på en skola som man itne trivs på..!



Haha, jo det förstår jag.

Hoppas det blir högskolan, lycka till isf ;)

19 Marie:

skriven

Åhh sånt gillar jag!! Jag skrev lite insändare och sånt, inte så jättemycket utanför skolan. Vi hade väldigt mycket skrivuppgifter å så..

20 Marie:

skriven

Aa, har du inte nån som kan läsa och kommentera typ? Det brukar ju vara bra. Aha, jag gillade både muntligt och skriftligt :D

21 dana:

skriven

cool t-shirt:)

22 Marie:

skriven

Jaa risken finns ju tyvärr.. Usch, jag hatade oxå diskussioner i skolan. Jag har aldrig vart särskilt aktiv me sånt, det var roligare att hålla tal :)

23 dana:

skriven

Oj! vad duktig du är =)

Tack sweetie!

24 dana:

skriven

vad gör du? :) kram

25 Marie:

skriven

Oj haha! Vi fick välja ämne själva när det var tal, förutom på nationella då förstås. Det är nästan lättare med ett givet ämne, så svårt att komma på något annars :P

Kommentera här: