Sommartid-tips

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/601048/silverninas?claim=qpdgesjkuhy">Följ min blogg med bloglovin</a>
Tips!

Tips 1:

Jag vet inte om fler har det problemet
att glömma bort om man till sommaren
ska dra fram klockan, eller vrida
tillbaka den.
Jag kommer aldrig ihåg vilket av dem det är!
Men så fick jag ett tips från en vän.
Detta har tydligen stått i tidningen och så,
så många av er vet det säkert redan.
Men för er som är som jag, och inte läser
tidningen så värst ofta, så finns det en bra
grej att komma ihåg.

Sommartid: Ta fram utemöblerna= Ta fram klockan
Vintertid: Ta tillbaka utemöblerna= Ta tillbaka klockan

Möjligtvis så kan detta få mig att komma ihåg :D


Tips 2



Nu tänkte jag kolla på "spirit"
Trots att den är animerad så är den fakitskt
grymt bra!

Tips 3:

Det viktigaste tipset!


Tycker du om min blogg? Följ den via www.bloglovin.com
Säg till så följer jag din

Ha en super Söndag!

Puss <3


1 Louice:

skriven

ihihi okejokej

:):)

Ha en kul dag! :D

2 sabina:

skriven

sv: okej vad bra :) Vad ska du göra idag på söndag då förutom att titta på Spirit? ;)

3 PIJAH:

skriven

Absolut bra tips! :]

4 sabina:

skriven

sv: okej jo det har du rätt i ;p Jag ska säkert bara vara hemma och inte göra så mycket, titta lite på The City ;)

5 Marie:

skriven

Joo det är den, speciellt om du gillar hundar :)

6 sabina:

skriven

sv: det är ett pogram, har du nångång sett The Hills? :)

7 Emma:

skriven

sV; jaaadå :D

Kram

8 EMMASJ:

skriven

ja precis! ;)



jag följer gärna din blogg på bloglovin om du gör detsamma med min! :D

9 sabina:

skriven

sv: haha okej ;) joo det är påriktigt, jaa så en som heter Whitney i The Hills fick ett jobb i New York så hon måsta flytta dit. Ja så nu finns det ett pogram som följer henne och hennes lite där i NY, ja så det heter The City ;)

10 Marie:

skriven

Vad mysigt!! Vad är det för nåra??

11 EMMASJ:

skriven

roligt! :D

jag ska se bio med min kompis,

själv ? :D

12 Marie:

skriven

Åhh va gulligt :D

13 Anna:

skriven

sv: hihi då tycker vi likadant :D <3

14 wilma:

skriven

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

15 Marie:

skriven

Nee inte längre, men jag har haft en häst

16 Alshammar - Style As Lifestyle:

skriven

jag älskar tecknat haha!

17 Marie:

skriven

Näe inte nu längre men då red jag varje dag typ :P

18 EMMASJ:

skriven

jag ska se En shopaholics bekännelser, har du sett den?:)

19 Sofia:

skriven

Älskade spirit när jag var mindrE! :D

Kommentera här: