Taaz

God kväll!


Jag skulle vilja rekomendera en hemskt rolig hemsida.
www.Taaz.com.
Om du tycker om att göra om dig, så är detta
en jätte bra sida för dig.
Det är enkelt att förstå och gratis att bli medlem.
Ta ett foto på dig eller någon annan, och
ladda upp det på Taaz.com. Där kan du sminka
om bilden och även testa vilken frisyr som du skulle passa i :)
Testa vettja!

Puss<3





Testa och låt mig veta hur det gick!


 

1 dana:

skriven

Okej nice! vad tittar du på?

jag svarar på komentarer osv:) kram

2 Marie:

skriven

Jaa precis!! Hade du oxå saga och sanning lr va det hette?

3 dana:

skriven

Hahah okej ;p

ja jag läste dt nyss :)

4 Marie:

skriven

Aa då måste vi haft samma :P

5 Marie:

skriven

Jaa, skönt att slippa gymnasiet!

6 Marie:

skriven

Ja trivs jättebra!! Det är svårt ibland fast roligt och bra miljö å så :)

7 Elena:

skriven

Godmorgon =)

8 Rebecha:

skriven

Sv, okej :) tack för svar! Tack :D



Cool sån där göra om sida :D

9 L I S A:

skriven

Hej! Du passade i den översta frisyren, och färgen! :D

10 Marie:

skriven

Aa! Vad gör du idag då?

11 Marie:

skriven

Aha!! Jag har vart i skolan bara, det är jättefint väder ute idag!

Kommentera här: