tråigt väder

Hemkommen!

Nu är jag hemma från kalaset. Det var jätte mysigt och roligt.
jag tog när jag kommit hem en promenad ner till
coop, inte så roligt väder att gå i, 
men kände att jag endå behövde det.

Så nu ska jag
kolla på The prince and me och äta vindruvor bland
annat.  Jag har köpt cheesecake/hallon och sen chiquita smoothie
med smak av mango/passionsfrukt.
Roligt att smaka på något nytt.







Ha en härlig sista helgdag
puss <3

1 marie:

skriven

Åhh ska du kolla på den, den är sååå bra :D Jag har bara 2:an..

2 Sara:

skriven

Den där smoothien är så god! :D

3 marie:

skriven

Jag tror bara det är prinsen som är samma i 2an

4 Lollo:

skriven

Kan tänka mig de :DVa gott de där såg ut!

Hoppas du haft en underbar helg!

Kram

5 marie:

skriven

Jaa det var synd, fast tjejen var ganska lik ändå.. Fast sötare tyckte jag :D

6 marie:

skriven

Aa så man blev lite förvånad hehe

7 marie:

skriven

Mm värsta knäppt :P Fast filmen va bra tyckte jag

8 Lollo:

skriven

Härligt! ;) vad är den där chiquita grejen? (:

9 Olivia:

skriven

mm, ser gott ut

Kommentera här: