Att hjälpa andra

Tjosan Trosan!

Har varit riktigt dålig på at uppdatera nu på
senaste.
Men ska bättra mig, jag lovar.

Visst känns det bra att kunna hjälpa någon?

Igår hjälpte mamma och ag en vän att måla
hennes altan. Och idag målade vi
vårt församlingshem.

Det är så enormt roligt att måla. Dessutom när
det är ute, för då behöver det inte vara super fint.

Den tacksamhet man sen får av de man hjälper
är så otroligt härligt.
Man bara känner hur glad man blir av det.
Och man får nästan alltid tillbaka det, på något sett.



Snacka om skillnad eller vad?

Hoppas alla får en underbar fredag, och en underbar helg.

Kisses
1 Sara:

skriven

vara med kompis sjd? :)

2 Linda Bui sv::

skriven

Sv: Jaa, jag tycker de är jättesnygga :D

3 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Okej :D Men ibland är det skönt att inte veta vad man ska göra :D

kram

4 E:

skriven

hehe nää, har jag sagt att jag packar :D haha..

tack så mycket..

kram :)

5 michaela:

skriven

sv; svarar på lite kommentarer och så, durå?=D

6 elin:

skriven

sv;gud, det verkar jobbigt :P haha var det mycket som skulle målas då eller? :D Jag har vart i skolan och sen träffat kompis :) KRAM

7 Anonym:

skriven

sv: det är bra de :) jag ska bara sooova ja :D

8 hanna:

skriven

sv: mja :) hur har din fredag varit? kram

9 Ävelicious:

skriven

haha nej jag vet, men känner att jag kommer inte ha tid att plugga på söndag eftersom provet är på måndag så lika bra attt göra det idag när jag ändå inte hade tänkt att göra något. men visst har jag hunnit med annat, kollat lite tv, läst, solat och umgåts med mamma :D

10 Erica:

skriven

Svar: - har tagit det lugnt bara typ, och skrivit lite i kristna bloggen ;).. du då?



- håller med dig! det känns bra att hjälpa!

11 Carolina:

skriven

ahaha ja men det är alltid bra :D då har du något att göra iallafall :D

12 Tonårsliv by Leonora - Back in the game again:

skriven

I`m baack ;)



allt väl med dig?

13 sabina:

skriven

sv: okej, men vad bra :)

kram

14 marie:

skriven

Aa det var den :D

15 marie:

skriven

Aa, jag har börjat använda bloglovin nu hehe :D

Kommentera här: