Detox in my ass!

Asså hallå eller!

Den här socker fastan är verkligen hemsk!
Okej, ibland går det jätte bra, men
innan idag hade jag värsta suget efter choklad.

Hur in i båten ska jag klara 3½ vecka till?!

Och inte nog med det.
Den här avgiftningen gör att jag fiser värre än någonsin!

Man fiser ju av sötsaker, alltså socker.
Men om man brukar äta en hel del socker och sen helt
plötsligt slutar, då kan jag säga er
att då är det värre.

Detox in my ass!
Håll er undan!

Haha
1 Pjoltas:

skriven

Man vill nästan läsa dina inlägg som dikter eftersom du centrerar texten..

Just strofen "Den här avgiftningen gör att jag fiser värre än någonsin!" är ju klockren lyrikmässigt!

=)

2 - Emma:

skriven

Ingen aning än :/ får ta de som de kommer.

Själv då? ( :

Kram

3 Alexandra:

skriven

sv: hehe jag gör inte alls mkt asså, kan inte sova.. du då?

4 elin b:

skriven

sv;usch vad trisst. Vad vill du jobba med då? :) KRAM

5 elin b:

skriven

sv;aha, uach vad trisst. Men vad vill du jobba med då?:) KRAM

6 denise:

skriven

sv : haha jo de brukar ju de

jo de gjorde den :)

puss

7 Erica,:

skriven

det kommer att gå galant! =)

8 stefan:

skriven

Hahah, lite svavelgaser har väl ingen dött av :)

(Man fiser oftast ut lite svavelgas)

9 V A N E S S A:

skriven

vadå för sockerfasta? :)

10 E:

skriven

samma här :D hehe



du får ha en kanon dag

kramar

11 Linda:

skriven

aw, de kommer väl snart:D

12 michaela:

skriven

han har fått en jättefin silverring och sen ett örngott med en bild på mig och lite text! fast den levereras om 10 dagar typ:(

13 rosali:

skriven

jadu, jag får se lite :)

har en del planer jag ska ta itu med !

men träffa olika vänner, hoppas bara på fint väder :)

själv?



http://livetenligtrosa.blogg.se

http://livetenligtrosa.blogg.se

14 Lollo:

skriven

sockerfasta hade jag behövt!

15 sargol:

skriven

usch, reklamhelvete! det fungerar inte ens at tkomm åt sidan.

16 Jasmine:

skriven

Hej!

På min blogg finns Rihannas nya outfit, vad tycker du om den - HOT or NOT?

17 Frida:

skriven

okej, ja men det är klart det blir så när alla andra jobbar :P

18 MALIN - Amor Vincit Omnia:

skriven

SV: hehe nej det är en ny deisgn, gjorde den igår :)



PS har frågestund i bloggen just nu..

19 Anonym:

skriven

Urfin blogg ju:)

20 Lolle:

skriven

tsss usch Xb fiser hela tin... jobbigt :P

21 caroline:

skriven

sv; tack :)

aha okej. då kanske man ska följa ditt tips och skippa kummin :)

22 Johan:

skriven

Haha, illa! Visste du att man producerar 7-10l gas i tarmarna varje dag varav ½l kommer ut? Det du! =)



kram

23 Linda Bui sv::

skriven

Sv: Jaa, det är lite stressigt i skolan nu. så det blir mindra datortid. :)

Jag mår bättre, tack :)

24 Sandra:

skriven

Allt bra med dig? :)

25 Anonym:

skriven

fin blogg ==)

26 kajsa:

skriven

men gud jag med :D

27 sabina:

skriven

sv: okej :)

Kram

28 Jarina:

skriven

Hej sötan! Tänkte bara säga ett stort tack till dig. Jag har nämligen vunnit månadens blogg tävlingen och det är tack vare din röst! Tack snälla. :)

29 josefine:

skriven

Okej :D , låter inte särskilt kul haha:P .. ja går ju i skolan , så det blir mest plugg för mig.

kram

30 SARAHDEM.BLOGG.SE:

skriven

svar:

1.haha okej:P

2.Tack så mycket!

3. okej så roligt att du svaradde på den frågan!:D

jag tränar själv på gym:)





ha en underbar onsdags kväll!:)

31 Johanna:

skriven

Nu är vinnaren ute på min sida! :)

32 Erica:

skriven

Haha.. vad härlig du är som vågar vara så öppen.. hahaha.. ;P

33 dana:

skriven

jo det var lite drygt.

jorå=)

okej itne så mycket

kram

34 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; vad bra att du inte visste något men nu vet du hihi :D

Jaa, jag kom på det när jag gjorde tyska prov (A) haha!

jag har lagt dit en länk på dig nu! :D

kram

35 jenny:

skriven

Hur e det ? kram

36 Bam Bam:

skriven

men asså du är stark, jag skulle dö om jag inte fick cola ^^

37 Linda - Anmäl dig till veckans blogg!:

skriven

sv; Jag funderar på att börja skriva så ;D.

38 hanna:

skriven

sv: haha ja ;p haft en bra dag sötnos?

kram

39 marie:

skriven

HAHA vilket roligt inlägg :D:D

40 Linda:

skriven

jo tack, jag vet att han e snygg!:) hihi.

& han kommer bara vara min!:)

Kram

41 Linda:

skriven

jo tack, jag vet att han e snygg!:) hihi.

& han kommer bara vara min!:)

Kram

42 denise:

skriven

sv : den har faktiskt varit helt okej, hur har din varit ?:)

43 - Emma:

skriven

aha okeej :D låter jätteskoj (:

Kram

44 marie:

skriven

Hahah nee jag tyckte det var kul :D

45 hanna:

skriven

sv: haha jaså ;p ?

jorå den har varit fin :) kram

46 marie:

skriven

Näe jag har iaf världens prutthumor haha

47 sabina:

skriven

sv: haha joo ;) Själv så skulle jag inte kunna gå i sådana ;D

Kram

48 Anonym:

skriven

sv : jaha spelar du sånt, de gör min bror med :):)

jag skulle pröva och klara inte första leveln, hahaha! :)

49 Linda:

skriven

haha, jaa, ibland har man tur:D

Jodå min dag kan duläsa om?:Dkram

50 Johan:

skriven

SV: Det är värdelöst vetande vetdu =) Det är jättekul =) Finns massa onödigt att ta reda på =)



Kram!

51 dan ahlmark:

skriven



Jag såg i Din blog att Du också hade ett intresse för inre rening av kroppen. Mitt företag (www.katrel.dinstudio.se) säljer ett unikt och forskningsbaserat preparat – KATREL - som anses vara Rysslands främsta hälsokost. Det har utvecklats på ett ryskt statligt medicinskt universitet och används i Ryssland också som en del i medicinsk behandling, men är inte ett läkemedel. Som just hälsokost nyttjas det av konsumenter för att nå de hälsoeffekter en djupgående rening (av ett slag Du tidigare aldrig utfört eller nått i Ditt liv) kan ge. Den medicinska grunden och teknologin är nämligen helt unik och samtidigt riskfri.



KATREL är en registrerad hälsokost i Sverige. Det är bevisligen det effektivaste rensnings/reningspreparat av PRECIS HELA KROPPEN, som finns i Europa idag. Sänd mig din email adress, så sänder jag ett brev till Dig beträffande sättet att verka och effekterna av den reningen, vilka är fastställda genom rysk (statligt finansierad) universitetsforskning.



Hälsningar!







Dan Ahlmark Ekon lic



VD



KATREL Scandinavia



Degerbygränd 20



163 72 Stockholm



Mob 070 625 16 38



Tel 08 795 90 98



Email: [email protected]



www.katrel.dinstudio.se

Kommentera här: