En härlig Morsdag!

Oj! Klockan är redan 18.00.
Dagen idag har varit en underbar dag.

Först var det morsdagfika med tårta och lite present-
utdelning.

Sen badade jag hunden min.


Strax efter det åkte vi till Tabergstoppen och åt middag och
kollade på den vacka utsikten.
     

    



Sen var det bara hem och gå ut med hundarna
och ta kissepaus, och direkt iväg till
minigolfen.
Jag förlorade med 75 poäng! Grym jag är! :p



Så nu har vi precis kommit hem.
En heldag i naturen.
Nu blir det att lägga sig tidigt då jag ska upp klockan
05.00 och ta bussen till jobbet imorgon.

Kisses

1 [lisa bjernhagen]:

skriven

Jadå den har varit varm och skön :)

din då?

2 Anonym:

skriven

härligt! bara bra :)

kram

3 Amelie:

skriven

sv: vad mysigt! :) jag har bara pluggat heeela långa dagen :(

4 E:

skriven

vad roligt :)



jag har också spelat minigolf :D



jag har haft en kanon dag, självdå? :)

kram

5 Johanna Thedéen:

skriven

Svar: Hihi, aa, han är ssuuupersööt :)

6 Jenny:

skriven

Jåå :) okäy. Jag hoppades på Jarmo och om inte han skulle vinna så tyckte jag Anna. Men inte Ellenor så jävla kasst alltså.

7 E:

skriven

det gick skit för mig, sköt bollen på fel bana, studdsa över hela mini golf banan, haha :D



kramar

8 Jenny:

skriven

Jå verkligen. Vad händer ikväll då? kram

9 [lisa bjernhagen]:

skriven

Vad härligt :) ja det känns helt overkligt ju!

10 jasmine.:

skriven

sv; taack (:

11 Hannah:

skriven

Svar: jo, tack den har väl vart OK

sj?



Prenumerera på varanns bloggar via bloglovin? :)

12 Lollo:

skriven

Vilken häärlig dag det ser ut som att du har haft :)



Imorse så chilla jag galet med min bästa killkompis som sovit här, när han drog låg jag i solen och läste vecko revyn i några timmar.. sen har jag varit i simhallen och tränat småungar och nu precis ätit middag :)

Kram!

13 Erica:

skriven

Vilken söööt hund du har! =)

14 Johanna Thedéen:

skriven

Svar: Han heter Alfons :)

15 SANNA:

skriven

Sv: hahah ja visst gör han ;D

16 elin:

skriven

sv; hha! veckans blogg hur jag skulle göra :P KRAM

17 Beatrice [foto, vardag & kläder]:

skriven

varsågod! :)

18 Anonym:

skriven

vart hos min moster, själv? x)

19 Amelie:

skriven

sv: gud vad skönt :)

20 Bnsm ♥:

skriven

vilken fin blogg du har tjejen!

allt bra med dig?



puss!

21 Alexandra:

skriven

sv; nej jag solade faktiskt inte så länge, bara några timmar :) Jag blir väldigt lätt brun :)

22 Cajsa:

skriven

händer för kul i veckan då?

23 Ellinore:

skriven

Vilken söt hund (aaa) älskar djur.

Vad är det för ras ?

24 cecilia:

skriven

åhhh, är det försent att tävla nu ?



ser ut som en härlig dag!

25 Carro:

skriven

Sv: nej, jag tycker Nina bara pakta sig igenom robinson.

26 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; hahaha, okej =).

27 Anonym:

skriven

det var jättegott vi åt :)

kram

28 HANNA:

skriven

sv: jaså? :) vad kul, det kan ju behövas ibland ;p

kram.

29 sabina:

skriven

sv: okej, låter kul :) Hittade du något bra till din mamma? (: Oj tack!

kram

30 Sandra:

skriven

söt hund! :]

31 Anna:

skriven

sv: ja min fredag var helt underbar :D din då? ^^ <3

32 yasmine the one and only:

skriven

låter som du haft en mysig dag. jag ska snart sova börjar bli trött och seg kraaaam

33 Anonym:

skriven

Tack gumman <3

Var verkligen hemskt :(



Kände att jag skulle våga skriva om det och våga anmäla så det blir anmäla i morgon..Puss

34 stina:

skriven

Tack gumman <3

Var verkligen hemskt :(



Kände att jag skulle våga skriva om det och våga anmäla så det blir anmäla i morgon..Puss

35 Josefine:

skriven

Haha aw, göllig hunden var i badet!Har också en hund nämligen ;d



Sv; :)



Allt bra med dig denna söndag?

Kram

36 Agnes:

skriven

Söta bilder. :)

37 Oliviaa:

skriven

Hej! Det var längesen, kommer du ihåg mig?

Fin din blogg e nu :D

38 marie:

skriven

Jaa vi får väl se :) Åhh jaa det är så jobbigt när man blir så nervös att man tappar kontrollen över sig själv nästan.. Usch

39 Sofie Linnéa:

skriven

Härliga bilder:)

Sv: Ja det tycker jag också :D Sitter jättefint på :)

40 anna:

skriven

gör du design själv??,, den e jättefin, något speciellt program eller något?? du kan också anmäla dej till veckans blogg på min blogg.

41 cecilia:

skriven

Kul att jag får vara med och tävla =)



Hoppas några röstar (;



ha det bra du / c

42 Amanda:

skriven

Gullig vovve!

Kommentera här: