Finalisterna

Här kommer finalisternat ill veckans blogg.

Rösta om du har blogg
Rösta i ett enskillt inlägg
Rösta 1 gång
Rösta nu!


På fredag avslöjar jag vinnaren.

Finalisterna är:

1. Olessia


2. Carro


3.Elin


4.Cecilia


5.Lollo



6.Matilda
7.Josefine
Rösta nu.
För att komma till bloggen klickar du på bilden.




Kisses



1 M a t i l d a - allt och ingenting♣:

skriven

jag röstar på nr. 6

2 Beatrice [foto, vardag & kläder]:

skriven

NUMMER & KLART :D!

3 ElinStenberg!:

skriven

Nummer 6 ! :D

4 Blueyee:

skriven

jag röstar på nr 6

5 Mickan =D:

skriven

6 an :d

6 emma:

skriven

jag röstar på nr 6 :)

7 LisaLind=):

skriven

2an :)

8 Malin-Hockeyfruga:

skriven

jobbar på en frisörsalong och som kontaktlinsassistent :)

haft en bra dag?

9 Alexandra:

skriven

sv: jaha okej vad härligt:)

10 carro:

skriven

svar:godmorgon :) Tack för jag fick vara med(A)

11 elin:

skriven

sv; jaha, nu fattar jag :P haha XD hur mår du? :D KRAM

12 Nabil:

skriven

När ska du ha en sådan tävling igen? Jag, som 16årig kille, vill vara med :D

13 (¯`¬•» ★ J O N N A ★:

skriven

Nummer 2, Carro! :D

14 Lina:

skriven

jag röstar på nummer 4. cecilia :)

15 Lollo:

skriven

Åhhh vaa roligt ;) Ska försöka med det, lite hemskt dock att tvinga på folk att rösta hahah! ^^

Kram!

16 Anonym:

skriven

Röstar på nr 4 (Elin)<33

17 Jonna :):

skriven

jag röstar på 4an :)

18 Ävelicious:

skriven

Matilda!

19 Sweet life style:

skriven

Åh tack så jättemkt!

hoppas du får en bra dag :)

20 lina:

skriven

nummer 6

21 Savefors ♥:

skriven

2. Carro

22 M A L I N:

skriven

nr 4 - cecilia :D

23 jempa:

skriven

elajjjjn.blogg.se<3

24 malinhe:

skriven

nr 6

25 anna:

skriven

elin älskling <33333

26 pelle:

skriven

4 Cecilia!

27 anastacia:

skriven

3! Elin så klart!=D

28 jossan m:

skriven

Elin

29 B R U N E T T ' N A T H:

skriven

Najs :)

30 Charlotta:

skriven

nummer 3 , elin :)

31 Anonym:

skriven

Elin :D

32 Erica,:

skriven

2 =)

33 saari:

skriven

Jag röstar på nummer tre, elin :) en självklarhet!

34 Micaela:

skriven

Jag röstar på 2! =)

35 elisabeth och charlina:

skriven

röstar på nr 2:)



Rösta gärna på oss som veckans blogg hos http://feliciaholmgren.blogg.se/ och http://mirelabrkic.blogg.se/ . skulle vara jätte gulligt :)

Tack!

36 elvira:

skriven

3. Elin

37 Sofie Linnéa:

skriven

Sv: Oj vad mycket problem :S Vet att camen krånglade ett tag men när vi lämnade in den tror jag de fixade den också för den funkar utmärkt nu:)!

Har inte tänkt på att skärmen är så bland, man kanske tänker mest på det när man är ute?

Kram

38 Danni:

skriven

förlåt för att jag inte hunnit svara, haft mycket för mig, hur är det med dig idag då? ha det bäst kramar

39 Lisa:

skriven

jag rösta på lollo=)nr 5

40 Anonym:

skriven

om du inte har röstat på mig som veckans blogg, tycker jag att du kan göra det :D

Gå in på min sida och läs inlägget RÖSTA RÖSTA!! och klicka på länken för att rösta på mig, JAG ÄR NR 9. eller så går du in på fridasjobolm.blogg.se för att rösta där :)



Kommer bli super glad om du lägger en röst :)

41 isa:

skriven

Nej jag har inte smakat jordgubbar med gräddfil utan bara med grädde :P. Men det kan jag väl pröva :D

42 Sabina - 16 och mamma:

skriven

Jag har idag skrivit mitt tredje diskussionsinlägg, tidigare har de handlar om Abort och piercings/tattoos - denna gång handlar det om Unga Föräldrar.

Kika gärna in och dela med dig utav din åsikt om det aktuella ämnet.



Tack på förhand!

kram :)

43 Emelina (dagbok & foto):

skriven

Nr 1 :)

44 ebba:

skriven

3

45 aci:

skriven

jag röstar på nummer 3 elin :)

46 Anonym:

skriven

Nummer 5

47 sally:

skriven

nummer 4 :)

48 Matilda Nerell:

skriven

heej, jag röstar på nummer 6. Men skulle vara tacksam om ni titta min blogg :) herrå :D www.tildise.blogg.se

49 matilda nerell:

skriven

onäääj, jag menar nummer 2 vill jag rösta på nummer 2 nummer 2 nummer 2! hej då. INTE NUMMER 6, NUMMER TVÅ, HOPPAS NI HAR FÖRSTÅTT! kolla min blogg e ni snälla :) herrå!

www.tildise.blogg.se

50 Jadore:

skriven

kan du vara vänlig o ts bort mig? nr 1 :D

51 WhoIsThis:

skriven

Är du gullig & tar bort mitt namn?? Nr 1!!!!!

Svar: Varför?
Evelina Faag

Kommentera här: