Första salladen

Såg precis att det börjat växa lite i min
salladskruka.

Ser mycket fint ut tycker jag.
Igår kväll fanns det där inget, så det
måste ha vuxit under natten.

Det tog alltså fem dagar för salladen att börja växa.



Kisses
1 jossan:

skriven

åå tack! ^^ fin bild! har du sett filmen natt på museet?

kram

2 jossan:

skriven

PS. rösta gärna på mig i veckans blogg <3



(http://ciizs.blogg.se/2009/may/de-tavlande.html#comment)



jag är nummer 6 :)

kram

3 Malin-Hockeyfruga:

skriven

åh så sött.. härligt att se de växa!! :)

4 marie:

skriven

Åh där är ju sallad!

5 Jenny:

skriven

Tack, ne inte så mycket har varit på stan och så sjäälv då? kram

6 RONJA:

skriven

en sväng på stan och letade skor.. själv då? :)

7 - Emma:

skriven

jaa verkligen !

glömde säga ; tack för komplimangen ! innan :D

va för snabb me att skicka (:

kram

8 Danni:

skriven

hihi robinsson e najs! :) jag ska idag antingen dra ut eller ha en mysdag hemma! ha en bra dag, kramar

9 Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!:

skriven

sv; härligt :D

Robinson för min del :D

10 natha:

skriven

Åh gott med sallad! :D:D

11 HANNA:

skriven

sv: jorå helt okej :) själv då? :) kram

12 ävelicious:

skriven

okej, jo det blir robinson här med :D

13 Sandra:

skriven

Tack så hemskt mycket, kram! :)

14 Jonas:

skriven

sådär nu har jag lagt till dig :)

15 h:

skriven

så fint

16 Stefan:

skriven

Snart är det bara att gå ut på balkongen och plocka lite sallad när du lagar mat. GULD!

17 elin:

skriven

sv; aha okej, inte för jag vet vad det är men okej :P haha gjort idag då? :D KRAM

18 michaela:

skriven

sv; åh juste det var ju robinson idag! :( fan missade det :(

19 Angie .:

skriven

Oh, vad fin bild :)

20 josefine:

skriven

Ja du plugg och allt de är så tråkigt, och jag var vart världens segaste med bloggningen, men nu är ja iaf tillbaka:P ..





hur mår du då?

21 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Ja, men det är ju smart! :D

Okej, jag tycker båda är så snygga på olika sätt så kan inte bestämma mig haha :D

Kram

22 Sara:

skriven

igår kväll som det bli nu va jag med en kompis hela dagen därför jag int ha kunnat svara :) själv?

23 Sofie Linnéa:

skriven

Kul att det växer :)

Sv: Åh tack så mycket! :D Kram

24 isa:

skriven

hehe ja det är det väl. Jag får höra ofta: Heter du bara Isa? Är du döpt det till osv.. hehe :p Senast igår var det en kille som tyckte det var coolt :P.

Aha okej, tur att jag inte kollade på det då ;).

Vad har du gjort i helgen? :)

25 Erica,:

skriven

härligt!

26 NETTAN!:

skriven

fin blogg :)

27 Linnéa:

skriven

jag tror det var 50% rabatt på den där kappan nu. såg den svarta idag.. kramar

28 carro:

skriven

svar:ajdå, det var ju inte skoj :(

29 sabina:

skriven

sv: Just nu så ska jag bara fara och sova min skönhetssömn, haha ;)själv?

30 Chasmine:

skriven

alltid kul när ett frö gror =D

31 Amelie:

skriven

sv: härligt :) njae kom hem från Öland nu ikväll, sj?

32 Alexandra:

skriven

sv: åh tack så mkt:D älskar skor:P



härligt

33 filippa:

skriven

Coolt! Sån där visste inte jag att det fanns :o

hihi

34 Lollo:

skriven

Har fixat en ny blogg nu. Skriver inte mer i min gamla http://lollo08.blogg.se

Hoppas allt är bra! (:

35 Lisa [ENDASTLISA]:

skriven

Hej sötnos! Några sommarplaner!? ;>

Prenumerar på varandras bloggar via bloglovin? :*

36 SANNA:

skriven

sv: ja det hade jag :)

37 michaela:

skriven

sv; ja tyvärr!:(

38 marie:

skriven

Jobbigt när saker går sönder.. :(

Kommentera här: