God morgon!

God morgon!

Idag såg jag en söt flicka framför mig när jag vaknade.
Min brorsdotter hade vaknat och ville att jag också skulle
gå upp.
SÅ söt är hon.

Nu sitter jag här och spelar
Fem myror är fler än fya elefantar.
D
et går bra för henne, men inte för mig. Hehe

Sen tänkte jag låna brors träningsmaskin och
få upp flåset lite.

Vad har ni för er?

Kisses







1 Vilja:

skriven

Svar: Hääärligt! Jodå det är bara fin fint, nyss varit ute med hunden, vad gör du då?

2 Micaela:

skriven

Vi är ju lediga från och med idag så jag ska bara ta det lugnt och vara med en kompis ikväll :) Själv då?

3 amanda:

skriven

Gå in här http://evehedberg.blogg.se/ och rösta på mig som vecknas blogg nr. 3 , tack :)

4 Frida:

skriven

okej, de lät ju roligt:)

5 Alexandra:

skriven

sv, hhi jo :) Hur är det?

6 Erica,:

skriven

låter som en härlig dag :D

7 Sara:

skriven

ja visst är den jag älskar den :D allt bra?

8 sabina:

skriven

sv: haha joo det blev jag ;)

Ska vi följa varandra via bloglovin? Eller har du det? (:

kram

9 Josefine:

skriven

Sv; :)



Är allt bra med dig idag? ;D

Kram

10 carro:

skriven

svar:vatt i skolan :) dudå?

11 SANNA:

skriven

sv: okejs :)

händer ikväll ? =)

12 natha:

skriven

Min pojkvän kommer snart, så ska vel avsluta internet :) dudå? :)

13 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Hihi naw! :D

Kram

14 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Tack för din röst! :)

15 Angie .:

skriven

Hihi, fem myror är mer än fyra elefanter är ju kul ;) ;*

16 elin:

skriven

sv; jaha, hihi jag sitter och svarar på kommentarer,själv då sötis? KRAM :)

17 stina:

skriven

Ja jag förösöker komma lite mer i form hehe =).. Sommar och allt o man känner sig lagom förslappad hehe :P..



Skönt att höra =), Hoppas du får en lika bra dag idag. Kram på

18 Micaela:

skriven

Sv: Ja, alltid skönt med lite ledighet.

Kram

19 michaela:

skriven

sv; haha ja !:D

jag älskar det verkligen men ibland finns inga låtar alls på en artist..men det kanske är dom mer "okända" artisterna

20 Frida:

skriven

tackar:D

21 MISSEXTRA:

skriven

Vad ska du göra nu i långhelgen då?:)

Kommentera här: