Hejdå sålänge!

Nu är jag klar för resan.
Att sitta två timmar på en buss är inte
direkt något jag ser fram emot, men när
jag kommit fram ska det blir roligt.
Nu hoppas jag bara att ni skriver en massa
kommentarer till mig medan jag är borta.

Och vem vet? Kanske kommer jag in här
på något sett i helgen och skriver en rad.
Det skulle ni väl inte missa?

Ha nu en super härlig helg! 

Pusspuss
<3
1 Emma Smith/ ilovenutmeg:

skriven

Det är bra med mig! Själv då? =)

2 sabina:

skriven

Vad har du för planer inför helgen då? :)

kram

3 Micaela:

skriven

Hoppas du får det jättebra hos din kompis! :)

Haha, jag pendlar till skolan varje dag med buss. Två timmar dit och två timmar hem.. så klaga inte ;)

Kram

4 Carolina:

skriven

haha okej :) själv har man ledigt idag och månadag, sjukt skönt :d

5 cecilia:

skriven

ha det så trevligt på resan =)



åhhh, amen 1 krona för att städa rummet är jju världens höjdar lön vi kör på det (:



ha det gött du , / c

6 Erica:

skriven

Svar: - tack detsamma! :)



- Du får sitta och läsa eller lyssna på musik eller så.. :)

7 Sofie Linnéa:

skriven

Sv: Jo det är gott ibland tycker jag, men tycker mer om juice :)

Aha okej men då förstår jag om du inte dricker det, inge möda på socker där inte :P

8 rosali:

skriven

aha , nej gud vad trevligt!

:D



http://livetenligtrosa.blogg.se

http://livetenligtrosa.blogg.se

9 Daniel:

skriven

Resa tryggt nu!

10 Lolle♥:

skriven

haha hejdÅ :p

11 carro:

skriven

svar:har du tjänat mkt på frossle då:)?

12 michaela:

skriven

sv; älskar att handla! :) men mindre kul när pengarna är slut för det är alltid då man hittar saker

13 Johan:

skriven

SV: Okej, som jag då... Jag träffar inte dem så värst ofta. Den ena träffade jag senast v5, min gamla flickvän förövrigt, och den andra träffade jag för 3 veckor sedan. Det tar ca 3-3,5 timmar till de båda... Så det är ju lite synd att man inte bor närmre några vänner...



Okej, men då skickar jag det! =)



Ha det bra i helgen nu!



Kram!

14 stefan:

skriven

Ha en trevlig helg du också!

15 melissa:

skriven

SV: det är det. :)

16 Anna:

skriven

Lust att premunera på min blogg?

17 vanessa:

skriven

haft en bra dag?

Kram!

18 yasmine the one and only:

skriven

ja nu är det kanon allt bra med dig idag? krams

19 Anonym:

skriven

usch, nu är jag riktigt sjuk lagom till helgen :(



hur mår du? kram

20 hanna:

skriven

sv: haha ja i bland ;) kram

21 Isabell:

skriven

Ha det så bra :)

22 Ävelicious:

skriven

snällt av dig :)

23 Linda Bui sv::

skriven

Sv: Aaah. Vi brukar inte ha fler prov mer en ett per dag. VIlken är ganska bra. Man känner sig lättad när man gjort proven ja :) Härligt :)

24 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; vad bra! :D

Jo, jag har faktiskt fått fler! :)

kram

25 Sandra:

skriven

gjort idag? :)

26 Sara:

skriven

Var med och tävla om att bli "Månadens blogg" nu i maj! Detta innebär att du skyltas i min vänstermeny i en månads tid tills nästa Månadens blogg utses. För att delta i tävlingen lägger du en kommentar i det här (http://ssarapettersson.blogspot.com/2009/05/manadens-blogg-tavling.html) inlägget, för att öka chansen att vinna så tipsa gärna dina vänner och läsare om tävlingen med ett blogginlägg (glöm inte att skicka länken till blogginlägget i kommentaren). Hoppas det intresserar dig och jag önskar dig lycka till :-) (Följ mig gärna via bloglovin så följer jag dig!)

27 Ävelicious:

skriven

som tack för att du röstade på mig hos Febb, så är du nu länkad i min blogg som jag lovade :)

28 Erica,:

skriven

njae kan vara sådär att åka buss länge :P

29 Sandra Karlsson:

skriven

Hejsvejs!

Hoppas du har haft trevligt i Mariannelund, kunde du hålla dig ifrån godiset på marknaden?

Skulle berätta att jag har börjat om på en ny blogg också, www.slck.bloggagratis.se.

Just as you know kompis!



Puss & Kram.

30 SARAH:

skriven

svar: tack det har jag haft (svarar lite sent..(a) )



31 SARAH:

skriven

svar: hihi okej:) haft en bra helg då?:)

32 caroline:

skriven

SV: tacck ska du ha!:D

Allt bra med dig?

HÄnt idag då?(=

33 loppan:

skriven

jamen då måst ja ju bara plita ner nå här. Hur har du haft d?

34 elin b:

skriven

hejsan, hur mår dudå? :D

35 stefan:

skriven

Jag har åkt en bussresa ner till paris, då satt vi 24 timmar i en buss. Det var påfrestande kan jag säga.

36 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Nej, tror inte heller det är något allvarligt, men det är bra om man kan få veta vad man kan göra åt de =).

37 Kadri:

skriven

jobbar o tar hand om min busiga barn.

38 E - BLOPPIS och SÅNG:

skriven

varsegod :)

jodå det är bara bra, självdå?



säg gärna vad du vill om min sång i bloggen :D

kram

39 MALIN - Amor Vincit Omnia:

skriven

SV: jo då, min helg har varit bra! hur har din varit? :)

Kommentera här: