Kvällen är här och jag borde sova

Nu är det lite sent och jag skulle kanske gå och sova lite granna
men fastnade liksom framför datorn.
Ändrade min design lite nu igen.
Sen hörde jag min syster komma hem så jag kikade ut
lite genom persiennen.
Komiskt nog råkade hon kolla upp till 6:e våningen just då
så hon och hennes kompisar såg mig.
Det var jag inte beredd på haha.

Nu ska jag sova med mitt födelsedagsbarn.

Kisses

1 Hannah:

skriven

Svar igen: Jo den va bra:)

Va' på studentfirade :)

2 thaikalle:

skriven

fina bilder och blogg. häng med och titta på mina söta apor och läs om mina spännande äventyr i Burmas och Thailands djungel.



en annorlunda blogg

3 Alexandra:

skriven

sv; tack ;) hihi, det känns nog bra ;)

4 Lollo:

skriven

Jora det blev en riktigt trevlig grillkväll ;) Nej men va hemskt, Robinsson är de sämsta (a) (:

Kram!

5 Leia:

skriven

Tack så mycket! =)

Kram

6 Cajsa:

skriven

ja tack, den va bra! ^^

vilken söt blogg! :D

7 jossan:

skriven

okej! :) aa igår var det 21 grader idag skulle det typ vara 23 eller 24 grader ;) händer idag?

kram

8 Amelie:

skriven

sv: haha ja eller hur! :) ikväll blir det mys me en kompis, sj? (:

9 stina:

skriven

Helgen blev inte härlig för fem öre =(

Kram

10 josefine:

skriven

haha tävlingslänken:P..

kram.

11 jasmine.:

skriven

fin blogg! (:

12 Erica:

skriven

Svar: - Inte så mycket, du då?



- är lätt att fastna framför datorn.. ;)

- förresten, jag la till dig på msn.. :)

13 Erica:

skriven

Svar: - Hillsong, DecembeRadio, Carola, Redruth.. :D

14 Alexandra:

skriven

sv: idag ska jag bara träna:P du då?

15 HANNA:

skriven

sv: ja det är underbart (A) allt bra idag? :)

16 yasmine the one and only:

skriven

ja det var det, allt bra idag då? kram

17 B R U N E T T ' N A T H:

skriven

:)

18 marie:

skriven

Taack :D Din var oxå fin!

19 marie:

skriven

Jaaa jag ville oxå jarmo av dom 2, ellenor skulle aldrig klarat sej på en ö sådär.. Nee anna skulle ha vunnit tycker jag

20 michaela:

skriven

sv; aw :D vad snäll du e <3

jag ska skriva litegrann,men inte lika mkt bara :)

21 michaela:

skriven

oh:D har en skitbra tanning oil som du borde köpa!:D

Kommentera här: