1 Carolina:

skriven

nu i helgen blir det feeest :D själv?

2 marie:

skriven

Bara bra!! Haha ska du bli verandamålare när du blir stor? :)

3 Linda:

skriven

va skönt:D

bryr mig inte ändå har jobbat liksom , så nästan bara vatt inne:D

kram

4 hanna:

skriven

sv: jaså ;p nicenice :) jag har tränat oså :)

5 Sandra:

skriven

Tacktack :)

6 rosali:

skriven

sv: Jotack det är jätte bra!

trött bara, snällt som frågar :)

hur är det själv? :D



http://livetenligtrosa.blogg.se

http://livetenligtrosa.blogg.se

7 Johan:

skriven

Ja, vad man tycker om att göra, det är väl dator och musik, spela goalball så klart och läsa =)



SV: Är du trornde kristen? Jag är ju också kristen, men jag tror absolut inte på Gud eller något sånt...



Ja hehe, jag har nog läst ut ganska många böcker till innan i sommar =P hehe

8 sabina:

skriven

sv: aijaa, det kan vara si himla svårt ibland ;s Nåjaa, man får väl hoppas det :)

kram

9 jossan:

skriven

hejsan! :) jo det är väll bra! <3 själv?

kram

10 Anonym:

skriven

sötis :)

11 hanna:

skriven

sv: fotboll :) kram

12 M Y O L S S O N:

skriven

Tack, kul att du är med & röstar om veckans blogg hos mig! :)

13 Linda:

skriven

jaa, hoppas jag :D

så jag kan sola(A):D

14 stina:

skriven

=) tack, har lagt ner massor med tid och kämpande på den bloggen. Hittade all min fakta på www.designadinblogg.se och bakgrunderna har jag själv satt ihopa med bilder från internet. Tezt stilen jag har är Papyrus i texten och övri text i kategorier m.m har jag Edwardian script ITC

Kram Stina

15 hanna:

skriven

sv: yes :) 4 ggr i veckan + matcher :) kram

16 M Y O L S S O N:

skriven

sv. det är jättefint, och du ? :))

17 jossan:

skriven

okej :) godnatt då <3

kram

18 Johan:

skriven

SV: Ja, man är ju född kristen och ingår i den kristna kyrkan, men jag tror inte på någon gud eller så...



kram

19 Ävelicious:

skriven

vad bra !:)

hehe jo

söt!

20 Anonym:

skriven

Sv: Jaa, precis :)

Riktigt fin bild :)

21 Linda Bui Sv::

skriven

Sv: Jaa, precis. :D

riktigt fin Bild :D

22 marie:

skriven

Haha jaa det skulle ju vara tråkigt :P Vad gör du då?

23 Carolina:

skriven

haha okej :) du hittar säkert på ett och annat skoj :d

24 Anonym:

skriven

sv: Det är bra :)med dig då?:D

25 Micaela:

skriven

Sv: Haha ja precis :)

Kram

26 Johan:

skriven

SV: Nja, jag räknar mig inte som kristen så, men man måste ju tillhöra någon religion, så då får jag vara kristen eftersom att jag är medlem i kristna kyrkan och blablabla, men jag är ju inte troende kristen för det, men jag är ändå med i kyrkan... om du fattar hehe



kram

27 Randy:

skriven

Jag gillar att jobba med mitt modeföretag!

28 elin:

skriven

sv;hah, ruligt. Göra idag då? :D KRAM

29 E:

skriven

tackar :) jag mår lite bättre idag.



ha en bra freeedag

kram

30 linda - en mode blogg!:

skriven

följa varandra på blogglovin?

31 Erica:

skriven

Svar: - Mjo, det klart. Men det viktigaste står ju med. Om det fanns annat liv, skulle inte vi nå ut till de med evangeliet då liksom!? :p



- kul att måla! =)

32 caroline:

skriven

sv; jag vet inte riktigt. ska ta det lugnt tror jag :) själv då?

kram

33 Sara:

skriven

haha jag kommer inte ihåg (=

34 michaela:

skriven

sv; jaha vad bra :D hihi kram

35 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Imorgon ska min syster konfirmeras så då kommer släkten och sen på kvällen ska jag hem till Kevin och kolla på eurovision och sen sova där! :D Vad ska du göra? :)

Kram

36 Sara:

skriven

Sv: Va trevligt :-) Lägger till dig också om jag inte redan gjort det! Kram

37 rosali:

skriven

hehe okej ! :)

har du haft en trevlig dag ? :)



http://livetenligtrosa.blogg.se

http://livetenligtrosa.blogg.se

38 marie:

skriven

Jag ska snart iväg!! Aha hur ska du ändra?

39 caroline:

skriven

sv; okej vad kul! :)

kram

40 caroline:

skriven

sv; tack! :D

Kommentera här: