Oj oj oj!

Sent inlägg idag tyvärr

Har varit lat och spelat World of warcraft nästan
hela dagen. :p
Dessutom var jag påväg att bryta sockerfastan
klockan 19:00 utan att jag tänkte på det.

Jag kokade några ägg som jag skulle ha
på en macka och tog under tiden fram
en mugg och började hälla upp mjölk.
Jag vände mig om och öppnade lådan för att
ta fram oboyen.
När jag hällde i sked efter sked gick det till slut
upp för vad det var jag tänkte göra.
Så jag ropade på min syster och frågade om hon ville
ha lite oboy.
Haha!



Oboy om något innehåller ju näst intill enbart
socker. Som tur var klarade jag mig.

Nu är det Fråga Olle.
Yey!

Någon som planerat något roligt till helgen?

Pusspuss
<3
1 marie:

skriven

Jaa precis haha :D

2 caroline:

skriven

sv; nja det kan jag inte precis påstå att jag gör :P

3 Linda:

skriven

joo:) man blir jätte glad:Dvarma mackor e gott:D

kram

4 E:

skriven

jaha okej, härligt :)



kram

5 Linda - Anmäl dig till veckans blogg!:

skriven

sv; Tvärtom med bokstäverna ;D.

6 Linda:

skriven

jadå:D

kram:D

7 Lollo:

skriven

Kan ta lite tid dock för mig att komma på eftersom jag prioriterar skolan nu.. men nästa helg tror jag att jag ska fokusera lite och fixa en häärlig story (:

Kramar!

Sov så gott!

8 - Emma:

skriven

Kan jag tänka mig (:

Kram

9 marie:

skriven

Skola tyvärr :( Dudå? :)

10 Linda:

skriven

desmma:d vi kan bevaka varandra via bloglovin, om vi inte redan gör de :D

Kram

11 Sofie Linnéa:

skriven

Tycker man borde få unna sig oboy ibland;)

Sv: Tack så mycket:)! Kram

12 Linda - Anmäl dig till veckans blogg!:

skriven

sv; Hahaha, men eller hur ;D?

13 Sandra:

skriven

Härligt, det är ganska bra med mig med!



kram :)

14 Isabell:

skriven

Sv: okej vad mysigt :)

15 stefan:

skriven

Men ett glas oboy kan vara riktigt gott ibland.

16 frida:

skriven

fin blogg :D

17 Bea:

skriven

Hoppas du haft en super bra dag :)

18 Anonym:

skriven

Tack så jättemycket:)

19 Alexandra:

skriven

sv; haha jaa det är fruktansvärt frustrerande!



åh ja ska ju precis äta bullar och dricka oboy "/

20 MALIN - Amor Vincit Omnia:

skriven

SV: hehe tack :)



vad har du för dig då?

21 elin b:

skriven

sv;aha okej, vad roligt. Håller tummarna för dig :D

22 emma,:

skriven

vet du nån bra blogg dator? kolla in min blogg:)

23 SARAHDEM.BLOGG.SE:

skriven

svar: haha okej:P

tack!

kramar och ha en bra torsdag!

24 SARAHDEM.BLOGG.SE:

skriven

jag ska hitta på något roligt i helgen!:)

25 Johanna :D:

skriven

ja, hennes bild var fin, men alla andras också :)

26 Cajsa:

skriven

Greta är min lärare som jag tyvärr inte har i några ämnen mer men jag brukar försöka prata med henne i alla fall.

27 sargol:

skriven

haha äntligen funkar det. :P

men hur hittar men en sån egen länk, du vet den gröna som du har?

28 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Vad bra! :D

Jag ska till Mellbystrand, du då? :)

29 E:

skriven

hehe jaha okje :)



ha en bra dag

kram

30 jenny:

skriven

Tack =) härligt, jodå det är helt okej. kram

31 Johan:

skriven

Lirar du WoW?



Haha, okej, vad är det du inte får äta då? Absolut ingenting med socker eller?



SV: Ja, kul är det! Jag har flera sidor med bara värdelösa fakta =)



kram

32 Lolle:

skriven

kram<3 :p

33 Micaela:

skriven

Sv: Tack, försöker friskna till så mycket som jag kan!

Ah, gu vad gott med popcorn. Nu blev jag ju sugen :) Kram

34 caroline:

skriven

sv; japp :)

35 sabina:

skriven

sv: joo det tycker jag med ;D Men jag tänker nog börja att öva med att gå i högklackat, det finns så sjukt fina högklackade skor! haha (;

kram

36 michaela:

skriven

ja:D hoppas han gillar den:D

37 Pia ♥:

skriven

mycket trevligt du shoppat :D

38 melissa:

skriven

haha älska oboy!

Kommentera här: