Ska jorden gå under?

Klockan är 13:14
och jag gör absolut ingenting.
Låter kanske trist? Ja men du, det är det också.
Har precis fått reda på att jag antagligen inte
kommer få sommarjobb.
Det suger!

En
annan sak som suger är att jag inte har jobb.
Arbetslöshet vet jag är fler som är drababde av,
men varför? Varför just nu?
Finner ingen anledning att gå upp på morgonen längre.
Kommer jag inte in på Högskolan, vet jag inte
vad jag gör.

Vill så mycket gärna vinna lite pengar nu, men just det,
jag har ju inte pengar till att köpa en lott!

Okej till något mer positivt.
Var på banken idag och sa upp min bankbok.
Hade fått 5 kr i ränta dessutom.
Yippie!

Känner någon sig deppig idag; läs här!

Dela (I know why the dogs howls at the moon)




Pusspuss
<3
1 M i c k a:

skriven

Lika rolig vardag som min alltså ;D usch och fy. det stinker.

tråkigt att du kasnke inte kommer få jobba i sommar. :/



allt bra idag, förutom det?

2 carro:

skriven

svar:tack så mkt :)<3

3 Ävelicious:

skriven

tackar :)

4 M i c k a:

skriven

yesbox, jag har suttit hemma sen januari nu, det kliar rejält i fingrarna, jag vill göra nåt!

men varför kommer du inte få jobba i sommar?



jo jag lever, uttråkad och har väl inte den bästa dagen. men det finns folk som har det värre.

vad ska du göra idag då?

kram

5 carro:

skriven

svar:äter lunch just nu :D dudå:)?

6 hanna:

skriven

sv: jaha okej :) hihi. nja jag gick ut igår jag :) kram

7 PolinasCloset:

skriven

gud vad tråkigt att de inte blir nå sommarjob :(

8 carro:

skriven

svar:jag är jättestlt, jag har redan städat&fixat en massa :D

9 M i c k a:

skriven

aj aj det var ett tag. bor du hemma? jag jobbade iofs hela 2008, jag hoppade av min linje, eller bytte till en annan som inebar praktik, och där fick jag jobb, så jag klarade mig, sen fick jag andra jobb, så jag som är van att jobba klättrar på väggarna pga det. tur att min gubbe har jobb, han försörjer oss just nu.



det var träligt, jäkla tant! vad var det för typ av jobb då?

kram

10 marie:

skriven

Jaa vad bra då ska jag kolla på den idag! Har du sett license to wed?

11 hanna:

skriven

sv: yes :) haha jaså? ;p du kan gärna få det ;)

kram.

12 carro:

skriven

svar;yesyes :)

13 Ävelicious:

skriven

nej inte mycket, själv då? :)

14 Johan - döv och bög:

skriven

Aj :(



Men du kan söka fonder, kanske? För att få ihop pengar?=

15 marie:

skriven

Jaa asså ja skrattade så jag nästan dog.. Å vi verkar gilla samma typ av filmer så den ska du se :D Jag tror han heter Robin Williams som är med

16 Erica:

skriven

Svar: - Bra, själv då? :)



- JObbigt det där.. :/

17 ✿ N a t a l i e N i l s s o n:

skriven

Hihih :)

18 hanna:

skriven

sv: absolut ;) haha kram.

19 linda:

skriven

bra själv?:D kram

20 MALIN - Amor Vincit Omnia:

skriven

SV: hehe tack så mycket :)



just nu skriver jag på en omöjlig kärleksbok, hihi.

21 Lolle:

skriven

ok, synd :/

22 Ävelicious:

skriven

he ok, fått i dig någon mat nu då? :P

23 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Förstår de, men jag går i skolan varje dag med, så då är det ganska skönt att bara kunna ta det lugnt med =).

24 Erica:

skriven

Sv: Det är jätte bra tack! Hur är det själv idag? ;)

25 Linnea :>:

skriven

jobbigt att du kanske inte får något sommarjobb :(



sv: tack så jättemycket :D



kram

26 M i c k a:

skriven

ja usch, vad ska vi ta oss till?

kram

27 MALIN - Amor Vincit Omnia:

skriven

SV: för att det är emot deras "natur" att vara tillsammans :D

28 MALIN - Amor Vincit Omnia:

skriven

SV: hehe yes det är så jag menar :)



min kompis har fått läsa det jag har hunnit skriva hittils och hon älskar det fan :P

29 linda:

skriven

gör inte så mkt shjälv?

30 Caroline, LINA FRANKღ:

skriven

:)

31 michaela:

skriven

är på en frisörsalong varje måndag :)

kram!

32 denise:

skriven

sv : hihi nepps, såg bara 2:an, för har inte ngn av dom, 2an gick på tv så ska se om ngn har den att låna mig :D:D

33 denise:

skriven

sv : den gick på tv1000 :)

kram

34 josefine:

skriven

ingenting faktiskt, självdå:D?

kram

35 michaela:

skriven

det e skitkul!:D har lärt mig massoer

36 SARAHDEM.BLOGG.SE:

skriven

svar: tack!:)





En liten fråga till dig:



Tränar du? Isåfall vad?:)

37 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Jag är allergisk mót kärnfrukter =).

38 yasmine the one and only:

skriven

ah jobbigt man vill ju gärna ha lite money.

med mig är de oki haft världens blodtrycks fall bara kraam

39 MALIN - Amor Vincit Omnia:

skriven

SV: hhaha det finns smakprover i bloggen :)



http://malinsundin.blogg.se/category/novellerskriverier.html, där och rubrikerna som heter "Början på min bok, enjoy!" och även "Här är ert smakprov, enjoy!" :)

40 denise:

skriven

sv : okej ajdu! :) men den finns ju på dvd och allt möjligt så :D

41 linda:

skriven

ah okej:) trevligt.

min pojkvän fick jag jue lämna idag:(

ville verkligen inte .

kram

42 Carolina:

skriven

släng gärna in en kommenatar i mitt senaste inlägg ;)<3

43 Sofie Linnéa:

skriven

Synd det där med sommarjobbet :/ jag har inte heller fått något än men hoppas hoppas verkligen att jag ska få :)

44 ävelicious:

skriven

ja det gör jag verkligen :)

uusch vad äckligt, haha !

45 Erica:

skriven

Sv: Härligt att höra! =)

Hehe tack! =)

46 Linda Bui sv ::

skriven

Sv: Idag är jag sjuk. Har luggit i sängen halva dagen. :( Vad har du hittat på ? :)

47 marie:

skriven

Åh vad typiskt att du inte fick jobb :( Jag lyckades räkna 3 tal!! Haha men det var ganska bra ändå för dom är ganska omfattande.. Vad gör dudå

48 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Det är bara bra själv? :D

kram

49 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Veckans blogg eller outfits tävling :D hihi

haha vad synd!

kram

50 C:

skriven

sv: vad tråkigt, men jag håller tummarna för dig! med mig är det bara toppen, hadestudiedag idag! :)

51 Alexandra:

skriven

sv: okej underbart:)

52 Micaela:

skriven

Sv: Ja det förstår att du gör, du borde vara nöjd! :) hihi

53 dana:

skriven

vad gör dudå? :)

kram

54 Cajsa:

skriven

nej, va tråååkigt! :(

55 Lise-Lotte:

skriven

Vad har du sökt på högskolan? Vad skulle du vilja jobba med?

56 Rebecka:

skriven

sv: Tack så mycket :) Jag älskar dem! :)

57 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven



Hej!

Finalisterna i min veckans blogg har kommit upp nu, gå in och kolla om du är en av dom! :)

58 stefan:

skriven

Att börja plugga tror jag är en bra investering. Dels så får du låna pengar att leva av och sen är du troligen färdig när uppgången är på väg tillbaka:D

59 elin b:

skriven

sv;nehe, ne jag kom nyss hem från träning. Är det skola som gäller imorgon eller? :D KRAM

60 sabina:

skriven

sv: joo allt är bra ;) Sj?

Kram

61 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

Tack för att du röstade på mig som veckans blogg hos http://soeticz.webblogg.se! Du var en av dom som gjorde att jag vann! :) <3

62 sabina:

skriven

sv: haha okej, ska se om jag kommer på något ;)

Kram

63 M i c k a:

skriven

så gör vi, vinner pengar och öppnar eget :D

det skulle vara rätt ballt och ha eget.

kram

64 caroline (::

skriven

Sv: Tacck!:D

Jaa eller hur.. det e lite synd att de blev så kasst väder nu juh..:/

Hur e det? (=

65 sargol:

skriven

usch. det suger att det aldrig ska gå för min del.

det funkar inte. : / dumma reklam

66 Linnea :>:

skriven

nej, inte än :o

men nästa vecka får jag veta om jag fått det jag sökt till

67 natha hjärta fredrik:

skriven

lyssnar på tommy nilsson (A) haha hans röst(L)!

68 natha hjärta fredrik:

skriven

:)

69 Pjoltas:

skriven

Men (dock) en glad låt!

=)

70 cecilia:

skriven

tack så mycket =) glad jag blir!!

Jag har inte heller fått något jobb /: Jävla skit, kan inte jag få anställa mig hos dig (; ?



Skönt & mysgit du =)

Godnatt med dig, hoppas du haft kanon dag!

kram c

71 Claudia:

skriven

nu finns svaren på alla frågor jag fick på min frågestund ute på bloggen! :)

72 Johan:

skriven

Men du, det där lät deppigt värre! Det är inte lätt i dagens samhälle, jag vet, men keep up going, du klarar det! =)



Kram!

73 Sara:

skriven

Jag säljer ut en del saker! Spana in, kanske hittar du något som du vill ha!

74 - Emma:

skriven

Tjoo !

Nu är jag tillbaka i blogglivet, följ mig gärna igen via bloglovin, jag följer dig fortfarande:D

Kram

75 rosali:

skriven

sv: idag är jag faktiskt sjuk så jag stannade hemma från skolan.

får se hur det blir mot eftermiddagen :)

själv?





http://livetenligtrosa.blogg.se

http://livetenligtrosa.blogg.se

76 E:

skriven

sv. samma här, vart överlycklig när jag visste det skulle va :D



kram

Kommentera här: