Som alla andra

Hey!

O
m man kollar runt lite, så märker man snart
att det är väldigt många som lägger ut
skor och andra plagg, från Nelly.com.

Så jag tänkte lägga ut några av mina favoriter
inom Kaffe, Cream och Svea. 



Kaffe

GAJA FISHERMAN PANT

Jeans i baggymodell.
Bred linning upptill med hällor och band att knyta i midjan.
Två klädda knappar i knäppning och dragkedja i gylf.
Fickor på sidan fram.
Snygga bakfickor med två sömmar och platta metallnitar.
Skärning vid knä som går lite snett och resår i nederknaten.
Tillverkad i 100% bomull.  
599:-





Cream

AURORA DRESS

Söt klänning med djup vringning och kort puff ärm.
Klänningen har ett broderat liv och en fin volang nederdel.
Underklänning. Storlek 34 motsvarar xs, 36 s osv.
Tillverkad av 100% bomull, volangdel i 100% polyester
749:-




                                                                                               Svea                                   

VILMA DRESS
Fint blommönstrad klänning i härlig färg. Knappar mitt fram,
tunn rak krage och sydda veck framtill.
kort ärm med lite rynk.
Klänningen har mycket vidd och är tunn och sval.
Det ultimata sommarplagget!
Tillverkad i 100% bomull.

899:-


Visst är de fina?

Pusspuss
<3

                                          
1 Linda Bui:

skriven

Sv: Jaaa, vilken tycker du är finast av dessa två ? :)

2 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Jag vet inte, det beror på vilken du skulle vilja byta till :D

Det börja klockan 20.00 tror jag :)

kram

3 Linda Bui:

skriven

Sv: Aah, jag tycker om båda. OCh jag vill nog ha en kortmodell. MEn jag vet inte än ^^ Frågan är om jag ska vänta tills när jag åker till sTockholm. Kanske hittar någon finare där. Svårt. :)

4 Josefine:

skriven

Sv; Jag tror det :) , ska du se det?

KRAM

5 Carro:

skriven

Sv: Tack det samma. =)

6 marie:

skriven

Tack :D:D Snygga kläder du har hittat! Jo klart jag ska kolla på det, har du några favoriter? :D

7 Ävelicious:

skriven

ah jo ! :D ha

händer det något kul idag då?

8 Lollo:

skriven

Hmm njaa kanske får se, ska träffa lite vänner så får se vad vi hittar på. :)

MEn hejar på Marlena!



Söta kläder! (a)

Kram

9 Anonym:

skriven

sv: nej du det blev det inte av :D ghaha

10 celine:

skriven

Fint :)

11 E:

skriven

haha vad konstigt, för jag ska ingenstans, haha :D jag kanske prata i nattmössan, förlåt för det :P



ha en bra lördag

kram

12 Klara:

skriven

Väldigt snygga! :)



puss

13 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; det är verkligen inte lätt haha :D

>Robinson går ju i repris imorgon annars ;)

kram

14 M Y O L S S O N:

skriven

sv. heh mjo det är inte så jättebra, nästan tappat rösten helt! .o.O :) själv? <3

15 filippa:

skriven

ja, jättegott med glass :)

nja, jag tror inte det. jag ska nog ut istället, själv? :)

16 Randy:

skriven

Ja det har jag. Jag har nyligen startat det men det är kul. Sjukt mkt jobb bara!

17 jossan:

skriven

aa det gjorde jag! ^^ gjorde du? fina kläder :)

kram

18 Sara:

skriven

Sv: Javisst, tyckte det jag också så ville dela med mig dem till er ;-)



Kram

19 yasmine the one and only:

skriven

vilken tur nej jag ska bara ta det lungt , så det blir nog att kika på de ikväll. men nu ska jag snart städa lite...

vad gör du då? krams

20 MALIN - Amor Vincit Omnia:

skriven

SV: ja du jag gör inte mycket, du då?

21 MILANISTA BABY:

skriven

Hej sötis.

Jag har frågestund hos mig, fråga på vetja :)

kramar :)

22 Caroline, LINA FRANKღ:

skriven

Ja, bytte helt :) Vad tycker dudå? :D

23 Frida:

skriven

fin blogg:) och fina kläder med:)

24 rosali:

skriven

sv: jotack

gårdagen var skit skön :)



http://livetenligtrosa.blogg.se

25 emma,:

skriven

kolla in min blogg och skriv vad du tycker om min nygjorda tatuering:)

26 linneas kotte:

skriven

riktigt snyggt! :D

27 Erika-foto-mode-pyssel:

skriven

Jajamensan. jag är eksjöbo. Var bor du då?

Vad gick du för linje. Själv gick ju jag estet i nässjö istället.

28 elin:

skriven

sv;haha, okej, tog det upp hela dagen då eller? :P haha jag skulle bli jätte trött xD KRAM

29 Tonårsliv by Leonora - Back in the game again:

skriven

sv; härligt :)

det är bra med mig :D

gör du då?

30 SANNA:

skriven

sv: ja det ska jag göra! :) ska du?=)

31 Linda:

skriven

ingen sol idag:O kram

32 Linda:

skriven

nej , de vet jag inte:)

kram

33 Christian:

skriven

Hur ser planerna ut för ikväll?

34 Sandra:

skriven

Hej:) Stegräknaren är kul. Den fick jag av mamma men jag tror inte du behöver ge mer än 100 kr.

Klänningen i mitten va finast :)



Kramkram

35 V A N E S S A:

skriven

Dom var jättefina!

36 Carolina:

skriven

det är svårt för dem som aldrig dansat innan men annars är det ganska enkelt :D det är mycket att röra på höfterna och armarna :D

37 N A T H A [Bevaka]:

skriven

Ska hem till pojkvännen och ha "melodifestivalskväll" ;) Så jag ska nog kolla!



Dudå? <3

38 hanna:

skriven

sv: haha okej ;) jorå min fredag var as bra! :)

nja.. jag vet inte ;) får se. självdå? kram

39 TildaD:

skriven

Svar: Ja såklart! själv? :)

40 michaela:

skriven

sv; jorå, en hel del faktist :)

okej!:D jag brukar inte heller kolla så mkt..men ngn gång ibland :)

41 hanna:

skriven

wow..

42 Lise-Lotte:

skriven

Klänningarna är jättefina. Ska du se Eurovision Song Contest ikväll? Vem tror du vinner i så fall?

43 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Ja, den är jätte härlig :D.

44 Linda Bui:

skriven

Sv: Jaa, precis. Men frågan är om det verkligen finns. För jag åker inte förren den första Juni och det är ju om några veckor. Och om jag inte hittar någon i Stockholm är det inte säkert att de från GIna finns kvar. Så det gäller att tänka lite :)

45 Leia:

skriven

Tack visst är han!

Jodå. Ska se på eurovision nu =)

Du med?



Kram

46 Josefine:

skriven

Sv; Ska se film med en kompis nu, så kollar lite senare om jag hinner! ;D ska du se det ? :)

Kram

47 Vilja:

skriven

Vem tror du vinner ESC ikväll? :)

48 elin:

skriven

sv;haha :P Ska du kolla på ESC ikväll då? :P

49 Erika-foto-mode-pyssel:

skriven

Jaha..

okej.

Aneby. vet du vem Christoffer Örhfelt är då?

50 Vilja:

skriven

Svar: Ja ellerhur, älskar islands låt :)

51 Vilja:

skriven

Svar: Ja det vore ju inte helt fel! :D

52 mariana dg:

skriven

snyygt

53 jjoseeefiin:

skriven

gillar den rosa klänningen !

Kommentera här: