SOVA

Hello!

M
in dag började med att jag fick stressa mig ordning,
för att komma iväg till polisstationen.
Jag ska nämligen iväg med några av mina syskon och
,min ena brors sambo och dotter, till Bulgarien i Augusti.
Då jag hört att det var väldigt strängt med passen just dit, så
tyckte vi att var bäst att skaffa nya pass så
att man är säker på att komma dit och hem.

Sen följde jag med mamma och bror till lite olika
möbelaffärer. Vi gick blandannat in på SOVA
i Jönköping. Där fick min bror hjälp av en urgullig kille.
Är så svårt att veta ålder, men mellan 20-30 var han väl i allafall.
Alltid kul att titta på gulliga pojkar :)

Snart ska jag iväg till min andra bror och hans familj.
 Det var tänkt att jag skulle varit barnvakt men det ändrade sig.
Däremot så kommer jag antagligen åka dit i allafall.
Roligt att komma hemifrån lite.

Blev mycket text idag.

Finns det fler som kollat på gulliga pojkar idag?
Eller varför inte flickor?



Kisses






1 Frida:

skriven

händer för nå idag då?

2 carro:

skriven

svar:tack ska du ha :) Tryck gärna på mina annonser :D

3 Sara:

skriven

hehe okej :) hon är bra :D

4 - Emma:

skriven

Bulgarien.. vill dit igen :D

5 Johan:

skriven

Bulgarien låter ju inte allt för fel =)

6 isa:

skriven

Nje jag tror inte jag klarade MVG :P haha.

Ja mitt efternamn är ovanligt hehe. Det är bara min släkt som heter det ;). Det var min farfar som kom på det så det är svenskt.

Ne jag glömde bort att det eurovision i lördags och hade redan gjort planer så jag kollade ine på det :/. Gjorde du? :)

<3

7 Micaela:

skriven

Sv: Ja, det var jätteroligt! :)

Kram

8 Vilja:

skriven

Hejsan! Hoppas att du har haft en fin dag :)

9 Josefine:

skriven

Sv; Ja, det blir det absolut! ;D



Söt bild :D

Kram

10 Angie .:

skriven

Söt bild och kul med urgulliga killen ;D

11 marie:

skriven

Gurka är gott :D Åhh vad roligt med bulgarien!! Ska ni vara där länge? Fin bild på dej :D

12 HANNA:

skriven

sv: nej inget alls, funderar på att plugga till moppe kortet :) självdå?

13 amada:

skriven

SV. okej va kul , nej ja ska mest slappa!

14 carro:

skriven

svar:visst ska jag göra det :D

15 HANNA:

skriven

sv: haha jaa :D

rösta jätte gärna på mig som veckans blogg hos: http://fridasjoblom.blogg.se/2009/may/utkast-har-kommer.html#comment , jag skulle bli jätte glad :) !

kram

16 carro:

skriven

svar:thihi, tack(A)



puss

17 HANNA:

skriven

sv: taack :D det hoppas jag med (A)

du kan ju gärna länka den länken till andra och säga att dom ska rösta på min blogg (A) hiihih.

kraam.

Kommentera här: