That doesn't make any sense

I över två år har jag försökt få fram dessa ord
på svenska.

That doesn't make any sense


Men Det finns ingen korrekt översättning.
Om det är någon som vet så snälla berätta.
Det finns ord som betyder ungefär det där, men
inget exakt.

Jag blir galen här!

It doesn' make any sense!

Ikväll blir det i allafall robinson som jag längtat
efter sen förra lördagen. Hehe!

   
   

Vem ska vinna?





1 Jonas:

skriven

ska vi bevaka varandras bloggar genom bloglovin? :)

2 Alexandra:

skriven

sv; jo det är det :) jo det blev jag nog :) inte så mycket faktiskt, ska bara slappa :) dudå?

3 MILANISTA BABY:

skriven

4 Anonym:

skriven

ha en bra dag :)

5 stina:

skriven

Usch =(, fruktansvärt.

Jo min dag kommer nog bli bra =) Firar 3 månader med pojkvännen så han ska laga mat och sen får vi se vad som händer =).

Hur ser din dag ut då?

Kram

6 E:

skriven

aa det skulle bli super snyggt :D



ha en bra lördag

kram

7 M Y O L S S O N:

skriven

sv. heh aop! :) hm, jag vet inte ännufaktsitk x)

8 Erica:

skriven

Svar: - Vet inte riktigt, film kanske.. ;p



- Det kanske inte finns nån översättning på det! ;O

9 Moa:

skriven

Jadu, fan hatar sånt här..

Typ, det är inte logiskt, eller det stämmer inte ..

Eller nåt, fan nu gnager det mig jättemycket också :P

10 EmmaS:

skriven

Det finns ingen logik.

korrekt översättning (:

11 kjell:

skriven

Jarmo vinner, eller det hoppas jag!!!

Kommentera här: