1 Du Vet Inte:

skriven

2 Ävelicious:

skriven

jaha okej :) hehe känns osm mitt hår kommer gå av eller något hah :D

3 Linnea :>:

skriven

jag nöjer mig med dom besökare jag har :)

fast ja, många besökare är ju alltid roligt att ha ^^



sv: tack ^^

kram

4 Erica:

skriven

Söt blogg! =)

5 M i c k a:

skriven

det var ju inte så farligt :D det ska jag lägga på minnet

låter trevligt det (:

jag ska börja fixa maten så den är klar när min gubbe kommer hem från jobbet ;D

6 Erica:

skriven

Sv: Tack. =)

7 M i c k a:

skriven

det skulle blivit potatisgratäng, men nu äre ju hockey :P så det blir snabba burgare istället :P haha kan ju inte missa min hockey :D

8 M i c k a:

skriven

haha jajjemen (:

vad ska du hitta på nu då?

9 Erica:

skriven

Sv: Typ ingenting, själv? ;P

10 Marie:

skriven

Näe precis, speciellt på dom första dejterna ska man nog dela om den andre inte insisterar på att betala

11 Johanna:

skriven

ikväll, har redan börjat att kolla lite, är så många fina bilder!

12 hanna:

skriven

sv: ja precis :( vad har du för dig då? :) kram

13 hanna:

skriven

sv: nej okej :( nej jag ska väl ta och käka ;p kram.

14 M i c k a:

skriven

haha okej ;D ja jag sitter bänkad ja.

mål redan med ;D



vad ska du göra i veckan då?

15 Johanna:

skriven

ja, det vill man! måste be någon hjälpa mig :)

16 M i c k a:

skriven

Ja du jag ska nog besöka arbetsförmedlingen och prata lite med dem där, funderar på att börja plugga, eller nåt. måste göra nåt annars blir jag galen :P haha

17 sargol:

skriven

hur funkar det här? och är det verkligen bra, lurar de inte en?

18 M i c k a:

skriven

Ja det är inte lätt, för jag vet inte vad jag vill göra riktigt, sitter och bollar ideér med mig själv.

vd ska du läsa då?

19 sargol:

skriven

åh tack.



jaha, men det var ju krångligt att bli medlem. haha äsch.



får man fråga hur mycket du tjänar på din blogg? du harju en del reklam ser jag.

20 M i c k a:

skriven

det låter spännande :D

har du jobbat med barn förr?

kram

21 sargol:

skriven

jaha. haha hur fixar man reklam?

jag kan väl klicka lite. : P

22 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Så lite så! :D

Har du tjänat mycket än? :)

Bara bra, själv?

kram

23 Alexandra:

skriven

sv; idag ska jag göra läxor och städa. dudå? :)

24 Ävelicious:

skriven

ne okej :)

jag får väl testa antar jag :D

25 carro:

skriven

svar:yes, det har jag :) har du?

26 hanna:

skriven

sv: ohyes ;) gjort ngt kul än idag då? kram

27 Erica:

skriven

Sv: Okej. =)

Hehe nej inget speciellt faktiskt, lite tråkigt... =/<3

28 michaela:

skriven

ja de tycker jag :D älskar filmen om bebisar:)

29 syster:

skriven

Färgat håret:o finfint syster!! kanske titter in en dag i veckan. massa kramar

30 Erika:

skriven

sv: Bara tagit det lugnt, sjd? :)

31 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; jag tyckte inte denna omgången faktiskt..

32 denise:

skriven

sv : haha , jag har bara sätt en :D

33 Erika-mode-pyssel-foto.:

skriven

Ska vi prenumerera på varandra via bloglovin?

34 Vanessa:

skriven

kika gärna in på min blogg och kommentera :)

kram!

35 nathalie:

skriven

nej precis, samma här.

det är mest målningt & tråkigt..

36 Marie:

skriven

Aa! Vad ska du göra ikväll då? :)

37 Claudia:

skriven

nu har jag frågestund på min blogg, så ställ gärna frågor om det är något du undrar över! :)

38 Caaroline (::

skriven

Sv: jaa okej, nej faktiskt inget specciellt har jah gjort idag.. har nt varit så varmt idah så man kunnat sola;)

Kram.

39 Johanna ;>:

skriven

japp :)

40 Johanna ;>:

skriven

Kolla om du är en av finalisterna på min blogg! tog ut dom lite tidigare pågrund av att jag inte kan sitta mer vid datorn ikväll! :) ha det bra! :p

41 ✿ N a t a l i e N i l s s o n:

skriven

Jasså, asså det går inte att förklara. Men jag lovar att du inte blir besviken! :D

42 elin b:

skriven

sv;det är bättre med lilla sjuklingen. Men fortfarande hängig. Själv då? :) KRAM

Kommentera här: