1 Qb:

skriven

Ja du det är allt möjligt. Skönhetshörna där man kan bli klippt, få fixat naglar och bli sminkad. spåkärring, massage, uppträdanden, aktiviteter och massa annat :) och allt är gratis :)

2 fia:

skriven

berätta sen hur du reagerar på svin influensa sprutan! fundera med på att ta den.

kram

3 mizthanguyen/v.:

skriven

svar: awu jaa, men ja g lade mig vid klockan 2 XD värsta sent som vanligt :P gillar din design :P

4 Qb:

skriven

ja det ska bli riktigt roligt :)

5 Jen:

skriven

ska fundera lite :)hihi

6 Kyoko:

skriven

sv; ja, det ska jag, för hoppnings vis

7 emelie:

skriven

sv, haha okej :) hoppas du får en fin dag! :)

8 Tobias:

skriven

hoppas din tisdag har varit bra so far :)

9 Madde:

skriven

tack tjejen :)



Hur gick det på hemtentan? Vad pluggar du? Kram /M

10 simone:

skriven

Hoppas du vinner :D



sv: satt i sängen länge jag med.. helt sjukt trött idag :/

11 Emmis:

skriven

svar; jaa det är min katt Tyson ;) det är en kille =D

12 Anonym:

skriven

tack desamma:D



alllt bra?

13 Elina:

skriven

En kompis som väntade tvillingar fick en pojke och en flicka igår. Bara det att flickan var död ;(

14 Hannah:

skriven

hej! hur mår du idag? kramis

15 Madde:

skriven

Yes yes :)

16 J O H A N N A [f a v o u r i t e c h i l d]:

skriven

hehe, :=)

allt bra?

17 Soffi:

skriven

sv: :D Härligt!

18 azra- EN GRYM TJEJ MED EN GRYM BLOGG:

skriven

händer idag då ? :D

19 mina - it's my time to shine!:

skriven

jo tack de bra, sjdå? :)

20 pearly-jane:

skriven

okej, plugga är jobbigt!

jag var på bio :DD

21 Jennifer:

skriven

nu är de 8 nominerade bloggarna ute på bloggen och "tävlar" om vem som ska bli veckans blogg. Se om du kom med :)

22 Elin:

skriven

ja!! jag ska på bio idag med min kompis och det är en rolig sak som händer i veckan sjd?

23 d e n i s e:

skriven

jag har slutat med alla andra sporter eftersom hästarna är mitt liv, haha ;)

24 saraa:

skriven

sv. jo men det är bra tycker jag. smart lösning ;)

Kommentera här: