Borde egentligen

God morgon!

Jag tänkte ta mig till duschen så snart som möjligt här,
men jag är så kissnödig så vet inte om jag kan ställa mig upp.
Jag borde egentligen vara i kyrkan nu.
Vi har en hel Alpha dag idag, men jag orkade verkligen inte gå.
Jag måste plugga idag!
Jag ska bannemig klara psykologin tentan om två veckor!
Och jag ska ha full pott!

Glöm inte Veckans blogg tävlingen!
Anmäl er innan måndag kväll!

Nej, nu ropar duschen på mig.

Puss
1 Emma:

skriven

awwe tack ska du ha :*



Idag ska jag typ slappa och umgås med killen min :D

Sen ikväll ska jag faktist och kolla på en revy, där min mormor är med:D

du då?

2 AnnaaNordin:

skriven

Ska in till visby en sväng och träffa kompisar :)

3 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

sv. tack så mycket :D!

4 Ebba:

skriven

Åh tack tack ^^

Blir glad av det för jag tog det med sämsta mobilkameran :P

Allt bra idag?

5 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

sv. fotograf :)!

6 AnnaaNordin:

skriven

sv: jo jag bor på gotland men jag är skåning från början så min dialekt är inte så fin. Lite blandning sådär ;) Hihi.

7 SveaJ:

skriven

sv; Idag skall jag hem till mina föräldrar för middag :) Dudå?

8 julia:

skriven

svar: okej :) tack !

9 Jennifer:

skriven

Allt bra med dig idag ? :)

10 AMANDA:

skriven

japp japp, jg bor på gotland :)

11 Phelicias:

skriven

sv: jag har haft en super helg! själv? :D

12 Phelicias:

skriven

sv: nej, det är inte kul! :( vad trevligt :D

13 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

sv: jo det går jätte bra :D!

14 Emma♥:

skriven

skönt:D



vilken klass går du i?:D

15 Phelicias:

skriven

sv: Tack så mycket! :D

16 Jessica:

skriven

hehe okeej, jag tror inte heller att jorden kommer att gå under iallafall inte om 3 år men kanse om några hundra år..

vad gör du da?

kram!

17 Emma♥:

skriven

åhhh vad kul:D



tycker du om de ?:D

jag går sista året på gymnasiet:D

18 lovisa & sandra:

skriven

tack detsamma! :D

19 Ebba:

skriven

Jag mår bra :)

Vad gör du?

20 uma:

skriven

sv: tack så mycket! :D

21 julia:

skriven

svar: haha jaså :P

22 AMANDA:

skriven

från vilken socken ? :)

23 LINN:

skriven

tack :D:D jo allt är bra! sjdå?

24 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

sv: jo :D!

25 Jessica:

skriven

hehe yes:)

aha okeej jo ja borde plugga också men orkar inte haha!

26 Emmaaa:

skriven

sv; tack :D fin blogg du med :)

27 DELLA:

skriven

sv: Tackar :D

Jo, det är jag som har gjort den ^^

28 Emma♥:

skriven

phuu nej fy fan rent ut sagt vad vi har mkt nu.

Men nu vet jag ialf att de är sista året:D

29 loisa:

skriven

jag äääääälskar din blogg, läser den varje dag (;

30 Jennifer:

skriven

sv:

jo med mig är det la bra :)

idag vet jag inte vad som händer :) har inte bestämt :)

va ska du göra då?

31 emma:

skriven

Tack, vad snällt! Detsamma :D

allt bra med dig då?

32 HANNAH:

skriven

Jag har frågestund, passa på att fråga vad du vill :)

33 Phelicias:

skriven

sv: det tycker jag verkligen att du ska göra!! :D

34 Linda:

skriven

jodå har jag haft :D SJälv?

35 Mirlinda:

skriven

tack :D jag håller absolut med dig, synd att priserna är såpas höga =(. allt bra med dig idag? :D kram

36 d e n i s e:

skriven

jaa ,menmen! :(

37 jessica:

skriven

sv: jaha! va kul, men new moon asså. inte lika kul med plugg kanske.. ;)

38 modemix:

skriven

:) hoppas du får en bra söndag kväll

Kommentera här: