Dagens outfit

Morning!

Om en och en halv timme går bussen, så jag har
den tiden på mig att svara på alla underbara kommentarer
som jag fått.
Hur kul som helst.

Det blir studiegruppsarbete idag i biblioteket i några timmar.
Och när jag kommer hem så ska jag se om jag
kan få ihop ett inlägg till veckans blogg tävlingen.
Spännande?

Idag ser jag i allafall ut såhär:







Jag hade en bulle i håret inatt, efter att jag duschade igår.
Så det blev liiiite lockigt när jag tog ner den bullen
i morse.
Men jag tror jag fick till det kanske bra ändå.


pussar
1 Tobias:

skriven

Jag har sovit jättegott :) själv?

2 Sara:

skriven

SV: hejsan, tack för kommentaren men nej detär inte jag, du har helt rätt i Kirsten Dunst :)



Mvh Sara

3 Qb:

skriven

Neh ha möte ikväll, och det är väl de enda som gäller idga :)

4 J O H A N N A [f a v o u r i t e c h i l d]:

skriven

sv; man tackar :D

fina bilder (:

5 mina - it's my time to shine!:

skriven

tack tack. jo tack de bra, sjdå?

6 Mattias Abulu:

skriven

SV: Hahaha, har du aldrig någonsin ätit för mycket bullar? :O jag är i chocktillstånd.



Förresten, jag utmanar dig till att upp din våga vara-ful bild här på bloggen. Läs mer på min blogg så får du veta :D take care!

7 'Celine:

skriven

sv; Tack så mycket! :)

8 emelie:

skriven

sv, nja det har jag vell. (: varit hemma hela dagen.

sj? (:

9 Alicia:

skriven

Snygg outfit<3 Tunikan eller vad man ska kalla det som du har på dig, köpte du den på H&M???

10 emma:

skriven

sv; tack så mkt (: fin outfit !

11 sara:

skriven

Sv: Inge ska typ va med vänner sj då :D <3

12 EMma:

skriven

guuuud vad söt ud är:D



vad gör du?

13 Ebba:

skriven

Skola och sen bara slappa efter det.

Vad gör du ikväll?

14 Moa. [LILLMOASLIFE] ღ:

skriven

svar; Tack. <3

_______

Fin outfit :D



kram!

15 Mirlinda:

skriven

vilka fina bilder =D jaa vi får hoppas att det går bra med vaccinerien =D tack sör din söta kommentar. kram!

16 Elin:

skriven

sv: ska du säga : D<3

17 My:

skriven

skönt att höra :D fin outfit du har idag .D

18 camilla:

skriven

gud vilken söt design du har!

riktigt fin :)

19 Elin:

skriven

sv; åh tack glad jag blir. :)

allt bra med dig? :D

20 Jenny:

skriven

mysig outfit! har en likadan grå tröja, om den där är ifrån H&M? :)

21 Mikaela:

skriven

SV. Självklart att jag är med och tävlar, det är alltid spännande,

22 JOSEFINE-Meandmymusic:

skriven

Inget speciellt, är sjuk så försöker bli frisk :/ vad händer idag förutom bibblan? :)

23 Madde:

skriven

Önskar dig en härlig måndagskväll. /Madde

24 d e n i s e:

skriven

det finns bara ett svar : mysa med min älskade polle! :)

25 Yoursooofine ♥:

skriven

tack för din röst :D

26 LIENE:

skriven

Ska bli kul att se vilka du väljer till veckans blogg tävlingen sen:)



Söt du är btw!

27 Linda - det handlar om helheten:

skriven

du är en jätte söt tjej! :)



förlåt för ett sent svar, såg just din kommentar. Jag jobbar som undersköterska/mentalskötare på ett vårdhem för psykiskt funktionshindrade samt på ett korttidsboende!



vad pluggar du till?? :D kramar

28 SveaJ:

skriven

sv: Jodå, de är alltid skönt, hehe :)

29 Anonym:

skriven

Mysig outfit :D

30 Morsing:

skriven

Fina bilder!



Jo, det känns verkligen skönt att ha ett fast jobb och veta att man i alla fall kommer få pengar den 25:e varje månad.

Nu skall jag dock åka till Alperna och säsonga i fyra månader så då var jag tvungen att säga upp mig tills vidare, men jag får ju pengar där också.

Och så hoppas jag att jag kanske kan få komma tillbaka när jag kommer hem...

31 ~ Vendela ~:

skriven

Fina bilder,tröjan ser asskön ut...

Kommentera här: