Day after tomorrow

Ikväll går filmen Day after tomorrow på tv 3.
Det är inte bara bra på grund av den heta hunken Jake Gyllenhaal,
som filmen är så otroligt bra, utan också pågrund av
att Roland Emmerich regisserat den.
Liksom många andra bra filmer, som Independence day och
den nya filmen 2012, som bara är ett måste att se!

Att filmen bara fått 3 *** av Tv Guiden är konstigt,
av mig får den 55555.

1 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

sv: bra själv ? :D

2 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

sv: bra :)

bytte tillbaka till den gammal ska försöka göra den bättre en kväll :D

3 d e n i s e:

skriven

jaa, de är super fint! :)

4 FLOOSAN-LIVET SOM MAMMA:

skriven

riktigt gött, lördag är den bästa dagen på hela veckan =)

5 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Tack, det hoppas jag också hihi :D

Det var längesen! Hur är det med dig? :)

6 mst:

skriven

haha ja exakt:)

7 amanda:

skriven

sv: ja! sjdå? :)

8 d e n i s e:

skriven

jaa faktiskt :)

9 d e n i s e:

skriven

åh okej, jag är beroende av stephenie meyer, och såklart är jag inte hemma. så jag laddar hem filmen nu, de blir väl rätt dålig kvalite, men de får gå! ;)

10 mst:

skriven

tack, vad snällt:)

11 mst:

skriven

hur äre med dig då?

12 d e n i s e:

skriven

joo precis, fast de verkar inte funka nu ! :(

13 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

sv: jo :(!

14 HERMELIN:

skriven

hihi tack :D allt bra ikväll ?

15 Anonym:

skriven

han e så snygg

Kommentera här: