Den årliga vindrensningen

Fy jag bävar alltid för den här dagen,
då julsakerna ska ner från vinden, för de blir alltid
en hel rensning av vinden.

Det ska upp på vinden, det ska ner från vinden, det ska vara kvar, men
den måste vi flytta på, den kan vi skicka till second hand,
ska vi verkligen ha kvar denna?


Släng skiten säger jag!


Dessutom är det pinsamt att vara på vinden.
Någon kan ju komma upp och se att det är vi som äger det förådet.
Vårt förråd är smockat!
Medan de bredvid oss knappt har något i sina.
Det ser helt klart hemskt ut!





Nu ska jag duscha av mig detta vindsdammet.
Sen blir det kebabsallad!
Mumma!

1 Felicia:

skriven

sv: Så lite så tack själv :D

2 H a n n a & L i n a:

skriven

SV:

Vad ska du göra idag då?

3 Hannah:

skriven

Haha proppfullt!! Trevlig lördag på dig:)

4 ebba.:

skriven

fin blogg!:)

5 Tobias:

skriven

Alla tycker olika, men jag tycker Tove ska åka ut :D

6 Tobias:

skriven

Men du får ha en bra lördagskväll =)

7 Agneeeeees<3:

skriven

Fin blogg!<3 Kolla gärna in min:)

8 Tobias:

skriven

tack :)

Kommentera här: