fredag bland annat

Idag fick jag tillbaka omtentan och jag klarade de! Yey!
I eftermiddag ska jag till min bror och hälsa på.
De fick nyligen en liten Glenn så det ska bli roligt att träffa honom.

Imorgon är det New moon som gäller.
Det var längesen jag var på bio, så det ska bli kuligt.

Ikväll klockan 24:00 avslutas den första deltävlingen av veckans blogg.
Så se nu till att samla röster och ni som inte är med,
Se till att rösta på din favorit!


Kisses
1 Soffi:

skriven

sv: Hehe, ja! Tog lite vad som fanns hemma ^^

2 Malin:

skriven

SV: Helt rätt inställning! ;)

Allt bra idag?

3 Anonym:

skriven

tack sötnos

4 mina - it's my time to shine!:

skriven

haha aa. den var faktiskt bra :)

5 Z A N D R A :):

skriven

sv: härligt!:)

ÅH, gud vad kul med bebis! Längtar tills jag får en, vilket nog dröjer men ja ;) hhaha

6 simone:

skriven

sv: tack sötnos! Vad snäll du är :D

7 anna:

skriven

sv: tack & desamma :D



åhh jag vill oxå se new moon. Du måste berätta sen om den va bra eller dålig :D

8 Madde:

skriven

ingenting planerat sj? ;P

9 Tobias:

skriven

tack så mycket :D kul att höra!

10 moa ekberg:

skriven

ååh, men gör det? :D så farligt äre inte! =)

11 Emmis:

skriven

svar; okey va kul =D bäbisar är så söta XD

Jag har precis vart på bio, New moon ;)

12 FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!:

skriven

sv; Tack så mycket! :D

Desamma :)

13 Anonym:

skriven

bara tagit de lugnt själv då?;)

Kommentera här: