Fredagen den 13 är ingen otursdag!

Idag var det omtenta.
Och det gick skiiiiit bra!
Kunde inte ha gått så mycket bättre.
Ska bli intressant att få tillbaka den sen och få se alla rätt.
haha! Kanske inte riktigt alla rätt, men det kändes verkligen bra.
Sen gick jag nästan hela vägen hem från högskolan också.
Tog bussen en liten bit bara, för jag fick så ont i öronen på grund av min
dumma öroninflammation som inte vill släppa.
Den måste verkligen vara kär i mig eller något sådant.

Men eftersom att jag gick så långt så åkte jag ner
med mamma till affären när jag kommit hem och
köpte rejält med godis!
Ikväll blir det nämligen idol och bara njuta av att tentan är förbi
och helgen är kommen!


Med mammas glasögon




utan mammas glasögon

Visst fick jag fina ögon med glasögonen?


Det jag i allafall ville komma fram till är att fredagen den 13
inte är en otursdag!

Pössar

Kommentera här: