Heartbreak Hotel

Sitter och tittar på Heartbreak Hotel

Den är så himla rolig!

Eftre det blir det sängen, och imorgon sovmorgon!

Yey!

 

1 Yoursooofine ♥:

skriven

Nu finns svaren ute på bloggen, kika på just vad för svar på din fråga blev...

2 Anonym:

skriven

jag kom nyss hem:D



åhh jag älskar den filmen

3 mina - it's my time to shine!:

skriven

fin blogg :)

4 MizthaNguyen:

skriven

svar: awu tack så mycket! :) allt bra med dig idag då? :)

5 Jessica:

skriven

snön kommer nog snarT:) hehe du kollar på samma film som jag (a):)

6 Mattias Abulu:

skriven

SV: Ja, de var lite för goda. Jag åt nog lite för mycket igår! :)

7 saraa:

skriven

älskar den, haha så sjukt rolig tycker jag :D



sv: jo lite nära tycker jag, på nåt sätt ;)

8 emelie:

skriven

rösta på mig till veckans blogg? :) snälla? :)

9 [lisa bjernhagen]:

skriven

sv: tja, det blir väl bara skola och rep i princip... själv? :)

10 s.:

skriven

hej kan du rösta på mig i finalen hos http://emelienilssons.blogg.se/(A)

11 SveaJ:

skriven

sv; hehe jag hade tur o kunde unna mig en helt pluggfri helg, eftersom jag (ovanligt nog) ligger före just nu =) hehe.

12 Ingel:

skriven

Jag kollar också på heartbreak hotel! så jävla underbar film :)

13 jennifer:

skriven

Har veckans blogg i bloggen nu, anmäl dig? :)

14 Morsing:

skriven

Haha, jag och mamma såg den en gång, minns att jag tyckte om den. Men nuförtiden minns jag inte så mycket längre!



sv: jag jobbar som receptionist på ett gym :). Trevligt arbete men lite långtråkigt ibland när det inte är så mycket att göra!

15 bitte:

skriven

hahah skön bild

16 Madde:

skriven

Den e grym x)

17 Elina:

skriven

Haha ja den är bra :P

Kommentera här: