Kors i taket!

Jag trodde inte mina ögon när jag titade ut genom fönstret
och det snöade.
Mend et är härligt tycker jag.
Längtar till den underbara julen.

Ju nu sitter jag och läser om individualiseringen, bara ordet
är ju svårt att uttala.
Jag har under min första termin nu på högkolan
kommit fram till att mestadelen av kurslitteraturen består av svåra ord.
Men som tur är har man ju en ordlista till hands.

Imorgon ska min studiegrupp arbeta med fältuppgiften igen,
och alltså om individualiseringen som vi valt att fördjupa oss i.
Nu ska jag gräva ner mig i lite rapporter.

Se ya!
1 Carro:

skriven

Vårt snö övergick till regn. =(

2 matilda:

skriven

Läs gärna mitt senaste inlägg och svara på frågan längst ner i det! Hur ser du på ditt liv, vad gör du med det?

http://elitecyclist.blogg.se/2009/november/doden-ar-mig-hack-i-hal-och-skriker-i-morgo.html

3 HANNAH:

skriven

sv: NU ÄR JAG ÄNTLIGEN TILLBAKA! :) - lite smått iaf. kom igen och peppa mig och hjälp mig så kommer jag fortsätta blogga. hoppas verkligen att ni fortsätter att läsa min blogg! :)



tack så mkt! :) jätte kul att du tittade in igen. allt bra med dig? :)

Kommentera här: