Mysigt i soffan

Ikväll är det som alla andra tisdagar Alpha kurs.
Men jag känner mig inte frisk.
Har magkatarr eller något i den stilen och börjar få
ont i halsen.

Sitter under en filt i soffan och dricker varm choklad.
Det är mysigt!



1 em (v):

skriven

fin blogg, kolla min med :)

2 sally:

skriven

ojdå, det var ju inte bra :(

krya på dig!

3 Mikaela:

skriven

Krya på dig, är med sjuk ttråkigt nog.

4 sanna❤:

skriven

Jaa samma här :D

Älskar den där härliga julstämningen och alla fina belysningar :D

5 em (v):

skriven

sv: :):):) bloglovin?

6 Anonym:

skriven

jaaa de gör jag:D sådär faktist.



vad gör du?

7 sanna❤:

skriven

Aaao, härligt :D

vad gör du nu då? :D

8 TheHelena:

skriven

Sv: Det låter inte bra. Kurera kurera!

9 Anonym:

skriven

hääärligt

10 Anonym:

skriven

Faan vad skön blogg !<33

Allt bra med diie??♥

11 HANNAH - I'M BACK!:

skriven

sv: ja gud ja :D det är kul att det är typ alla som har sett den ;p

12 sandra:

skriven

sv: ja eller hur, mums! vad hittar du på då?:)

13 camilla:

skriven

sv: aw tack så mycket!, jag gillar din design också väldigt mycket :)

14 simone:

skriven

s:V Det hoppas jag verkligen ^^Redan legat i influensa, vill ICKE ha det igen :D

15 My:

skriven

ohh myspys :)



ddet är sueper kul att plugga webbdesign fast segt att det är tisdags eftermiddagar också 2,5 timme ;)

tkr jag du ska göra... synd du bor så långt i från annars kunnde jag gett ditt privat lektioner ;) hahah

16 julia andersson:

skriven

sv: inga problem!

& tack :D

17 Emma:

skriven

åh va mysigt med myspys;):D men krya på dej<3

18 Mikaela Urbom:

skriven

Åh va gott med varm choklad!!!! :D

19 Leia ♥:

skriven

Stackare, hoppas du känner dig bättre snart!

Kommentera här: