No snow

Uach vad sent det vart nu då.
Ingen snö ver denna natten heller. (ledsen min)
Men det är första advent imorgon och då ska det allt bli
mysigt!

Sydde lite i veckan, för hand.
Det gick inte så bra. Fick nålen genom tummen flera gånger.
Alltså inte från den vassa sidan av nålen utan den trubbiga,
där öglan sitter. Jag tryckte så hårt för att komma igenom
med nålen att min tumme gled rakt in genom nålen.
Helt sjukt!





Min mage kurrar så nu vill jag ha mat!
GE MIG MAT!
1 nelly:

skriven

Aj gjorde det inte ont,,är det svininflensan***skoja :Ohappas det blir bättre<3<3

2 linda:

skriven

sv; ja det gör jag! gör du?

kram

3 Simone:

skriven

Hahaha, det där satt vi och pysslade på syslöjden minns jag, sy genom sig själv :D

4 malin:

skriven

sv1: skönt att höra :D jo allt är bra här med, vad gör du då?

sv2: bra, har lagt till dig nu med :D

5 Erica:

skriven

okej, ja eller jag gjorde.

men såg inte vem som åkte ut?

6 Ebba:

skriven

Ja, nur får snön komma annars bliré väl ingen vit jul :@



Vad ska du göra idag?

Kommentera här: