Vaccinerad

Då var man i alla fall vaccinerad mot svininfluensan.
Till er som inte tagit den så kan jag bara säga
att det inte kändes något alls.
Ett litet, litet stick precis för när nålen sticks in, men
det går så oerhört fort så man hinner inte ens reagera.
Dock så vill jag ge er ett litet tips.
Se till att ni ätit under dagen, så ni inte kommer dig hungriga.
FÖr då går blodsockret ner och ni kan svimma när
ni kommer dit och det är mycket folk, det blir varmt, man
är lite nervös kanske och lite spänd.

Min lilla sysyster tog precis före mig och när
vi tagit, hon Helen och jag så höll Liselotte
på att svimma bara för att hon inte ätit sen frukosten.
Så hon fick lägga sig ner på en madrass där bland allt folk.
Och så kom det två köterskor och höll upp hennes fötter och gav henne
lite choklad att äta.
Sen blev det genast bättre.
Men ett tips.
Gå inte dit hungriga!

Det var otäckt var det.

Vill också påminna er om veckans blogg tävlingen.
Följ länken här och rösta på din favorit blogg.

kisses
1 JENNIE'S HUMOR:

skriven

Okej men har du fått några biverkningar än? Det är det som jag är rädd för...

2 Moa. [LILLMOASLIFE] ღ:

skriven

svar; Tack sötnoos! <3 :)

_________________

Huh! bra att veta att sprutan inte gör ont :)



ps; Hur kan du liksom göra att hela menyn & inläggen blir skuggade osv? xo<3

3 linda:

skriven

sv; den har varit bra! hur har din dag varit ?

kram

4 Emmis:

skriven

svar; aa det gör det väl ;D haha

Händer ikväll då? :D

5 Yoursooofine ♥:

skriven

jotack överlever ;) själv då?

6 d e n i s e:

skriven

jaarå, hah! :)

7 HANNAH - I'M BACK!:

skriven

sv: allt bra med dig? :)

8 Jen:

skriven

brabra :D

9 Phelicias:

skriven

oj, då ska jag verkligen se till att äta, jag har en tendens att börja känna mig yr och så på sistone...



sv: ja... det är jobbigt!

10 Andrea:

skriven

Skönt att vara immun. Själv är jag tveksam mot vaccinet och vågar inte riktigt, tror jag... hm. Men skönt för dig att du kan andas ut på riktigt nu! :)

Kommentera här: