Veckans blogg - Deltävling 1

Vad jag inte visste när jag startade denna tävlingen var
att så många skulle anmäla sig.

(Det går inte längre att anmäla sig)


Men eftersom att så många anmälde sig och jag inte
vill att någon ska bli besviken så har jag nu
bestämt att det kommer att bli 2 deltävlingar.
Vinnarna i båda deltävlingarna går till finalen.
Vinnaren i finalen blir länkad på min blogg i 1 månad och
får ett inlägg skrivet om sig.


  1. Rösta 1 gång
  2. Se till att samla röster så att du vinner
  3. Kolla igenom bloggarna och rösta på den du tycker är bäst
  4. Man måste ha en blogg för att kunna rösta!
Den första deltävlingen avslutas på fredag klockan 24:00
Varav den andra deltävlingen påbörjar på måndag

1 - JULIA


2 - MADICKEN


3 - MIRLINDA


4 - STINA


5 - JENNIFER



6 - JULIA



7 - SANDRA HANNA



8 - LOISA



9 - MIKAELA


10 - KYOKO


11 - SANDRA


RÖSTA RÖSTA RÖSTA

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD

Tävlingen avslutas 20/11-09 klockan 24:00
1 Linda - det handlar om helheten!:

skriven

jodå jag skulle aldrig klara av något annat jobb. jag älskar det jag gör och känner att det är mitt kall om man säger så.. :)

psykologi är grymt kul, väldigt spännande o lärorikt! :)

2 d e n i s e:

skriven

myysigt! :)

3 Anonym:

skriven

pauser gillar vi :*

jag kom nyss hem från en låång promenad.



vad händer imon??

4 Anonym:

skriven

pauser gillar vi :*

jag kom nyss hem från en låång promenad.



vad händer imon??

5 Ingel:

skriven

Kul med tävlingar :)

6 FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!:

skriven

Finalisterna har kommit upp i min veckans blogg tävling, gå in och kolla om du är en av dom! :)

7 Tove:

skriven

Röstar på Madicken (y)

8 sara:

skriven

Stinas blogg är bäst :D <33

9 liiizsa:

skriven

nr: 5 jennifer lätt hon är sjukt coool :):):)

10 Ingel:

skriven

Okej jag röstar på LOISA

11 mina - it's my time to shine!:

skriven

hahaha naw :D

12 ιиєsιтα ♥:

skriven

Man ska blogga och blogga hihi! :)

KRAM

13 SveaJ:

skriven

sv: Usch då, de är så jobbigt med massa plugg hela tiden..

14 Qb:

skriven

Vi är ett gäng tjejer som ska arrangera en tjejmässa :)

15 Felicia:

skriven

Jag röstar på sandra, nr 11! :)

16 [lisa bjernhagen]:

skriven

sv: sure :D

17 Anonym:

skriven

sv: hehe :)

18 Mirlinda:

skriven

ja visst är hon bra :D ååhhhh taaack för att jag fock vara med i deltävlingen! =D skall samla röster! hihi. hoppas allt är bra med dig. kramar =D

19 Emmis:

skriven

svar; jaa det är min katt det ;D

20 Jen:

skriven

många bra bloggar ju :D

21 Madde:

skriven

Jo tack min dag har varit bra. hoppas din också har det! Kram /M

22 Anonym:

skriven

7!



Mitt lyckonr!

23 Anonym:

skriven

aww tack:D

24 'Celine:

skriven

sv; haha eller hur ;D

25 MizthaNguyen:

skriven

svar.awu jaaduu inte så speciellt, ska nog lägga mgi nu iallafall, eskit trött sj då? =)

26 Tobias:

skriven

Granska henne mer och titta hur man är i intervjuer ;)

27 Elin:

skriven

sv; jodå det är bara bra, sj?

28 saraa:

skriven

heheh ja jag såg att det var vääldigt många som hade anmält sig :p

29 Madde:

skriven

Jag kommer inte ihåg så mkt men vet att jag tyckte den va bra x) <3

30 Kyoko:

skriven

sv; ok, ska läsa igenom & rösta senare ..

31 Z A N D R A :):

skriven

God morgon!

Allt bra? :)

32 ingel:

skriven

Röstarpå mirlinda också :D

33 Shayla:

skriven

Röstar på Sandra!!

34 Sandra Hanna:

skriven

nr 7 alltså!

35 hanna:

skriven

jag har en blogg, men den har ajg skrivit 2 gånger i, och tror den heter typ http://haninie.blogg.se

var jätte länge sen, men jag röstar på 5, jennifer. hon är sjukt snäll och min favorit :)

36 Hannah:

skriven

Jag röstar på Mirlinda (nr 3). Har följt hennes blogg ett tag och älskar den!!

37 kitty:

skriven

röstar på Jennifer - jeffelito! :))

38 regnbågspojken:

skriven

Men jag då. kan inte jag få vara med? jag är ju den enda killen???? :(

39 sara:

skriven

Sv: hahah :D

40 sandra:

skriven

Nummer 6!

41 julia:

skriven

får jag rösta på mig själv? haha, i så fall.. nummer 6!! :P

42 mickis:

skriven

jag röstar på Julia nummer 6 :)

43 malin:

skriven

2:an:)

44 LIENE:

skriven

6:an röstar jag på!:)

45 Angelica:

skriven

Jag röstar på nr2 Madicken :)

46 anna:

skriven

jag röstar på 5- jennifer :D

47 Ellen:

skriven

Jag röstar på nr5, Jennifer.^^

48 simone:

skriven

ja röstar på nummer 4! ;D

49 derya:

skriven

jag röstar på nr 6!

Kommentera här: