1 michaela:

skriven

sv; aw tack!

förläng dom då? jag förlänger mina naglar själv,rätt pilligt men det blir ju snygg sen :D

2 Calle:

skriven

Så himla fint, både du och din musik:)

3 Nina:

skriven

Hej jätte snygg blogg:))

4 paulina:

skriven

du sjunger jättefint, verkligen!

5 jenny:

skriven

Dukktig du e :)

6 Rosida:

skriven

Omg, vad bra du är! :'O

Din röst liksom sammanspelade med pianospelet på ett klingande, vackert sätt...

Du är en av de bästa jag hört! :) ♥

7 Sandra Engström (Smse^^):

skriven

Går inte att lyssna på detta då man måste ha volymen på max för att ens höra något. Så jag har inte precis någon åsikt om hur det lät.. :/

8 Sara:

skriven

Du sjunger hur bra som helst!? :O

Jag sjunger även också, jag har släppt en singel på Åhlens i skellefteå! :)



KRAM, sara!

Kommentera här: