Äntligen tillbaka

Toodiloo!

Det har varit fyra hemska veckor utan internet.
Men nu är jag tillbaka igen.
Snacka om att man är beroende av internet idag.
Inte bara det att jag vill gå in på facebook och bloggen,
utan också det att jag måste ha internet för att
kunna gå in och kolla schema och uppgifter och information
till skolan.
Smidigt verkligen, men strular internet ligger man ganska
risigt till.
Som tur är har jag haft praktik nu under denna tiden
så jag har inte varit så beroende av att kolla schema.
Men på måndag börjar lektionerna igen, så detta
kunde inte bli mer lägligt.
Det är min lillasyster som är så himla bäst!

Om en timme ska jag iväg till Emelie och vi ska
mysa och kolla film och äta tacos.
Mmmumma!

Imorgon kommer en uppdatering av kvällen
och allt som ni missat under dessa veckor.

Puss
1 My:

skriven

kul att du är tbx

2 Angelica:

skriven

Härligt att du är tillbaka! Äntligen :D

3 M Y Y S A N O L S S O N:

skriven

sv. det kan de mycket väl vara, vet itne vad det är för märke faktsitk! :P inte min mobil, min kompis!

<3

Kommentera här: