Plugg hela dagen

Idag åkte jag och Helen in till skolan trots
att vi itne hade några föreläsningar.
Vi jobbade med hemtentan till klockan 16.00 och sen
jag kom hem har jag skrivit om det på datorn.
Varför måste det vara så svårt för?

Men på vägen hem kunde jag stanna till vid pressbyrån
och h'mta ut ett paket från H&M som kommit.
Det var inget annat än underkläder, men ändå lite
roligt tycker jag.
Jag drar mig annars alltid för att köpa det bara för att det
är så fasligt dyrt.
Men det är ju ett måste, så det var tid för det kände jag nu.

Imorgon blir en nya plugg dag i skolan
och likaså helgen.

Nu väntar den sköna och varma sängen.
Inatt ska jag testa min nya Bettyboop sovmask från H&m.

Imorgon kommer bilder.

Pyssar
1 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

Sv; Okej, vad kul! :D

I helgen fyller jag år så jag ska ut med några kompisar på fredag och på lördag ska jag "födelsedagsshoppa" med mamma och pappa i Jönköping och på söndag ska jag nog vara med Kevin :)

Kommentera här: