Snöade det verkligen imorse

Sov jag eller snöade det verkligen i morse?
Det var helt vitt på marken när jag tittade ut genom fönstret
klockan 7.00 i morse.
Sen började det naturligtvis hagla också, som en liten bonus.

Och som pricken över i:et denna underbara dag
så fick jag tillbaka min Tenta.
Underkänd med två poäng ifrån Godkänd.
Underkänd som underkänd, men med två poäng är surt alltså.
Men nu är det bara att ta nya tag och satsa
på omtentan den 13:e November.

Till Fredag nästa vecka ska hemtentan vara klar
och sen börjar nästa kurs.

Men snart ska jag iväg på Alpha-kurs och det ska bli super kul!

Se ya!
1 Sandra:

skriven

Stefan gillar verkligen din röst efter vad jag läste på FB :D Det är ju roligt... Du borde verkligen söka till Idol min gamla bästis! Hehe.



Det jag skulle säga var att jag tycker lite synd om dig pga. tentan. Låter intelikt dig att få underkänt! Det är rätt svårt va?

Kommentera här: