Ansiktet i boken

Är värsta lycklig!
Jag till och med fattar något av det som står i böckerna
denna veckan.
Super duper happy!
Sen så har jag också vunnit ett halsband hos My så dagen
kan inte blir bättre.

Idag åt jag en sådan där findus portion. Jag orkade
verkligen inte stå och laga mat.

Det var verkligen mumma!

Dags att återvända till läroböckerna.
1 Nicole:

skriven

Grattis till vinsten!



Love/Nicole

2 My:

skriven

hoppas du blir nöjd med det :)

3 yasmine modell och blivande mamma:

skriven

tack jo födelsedagen var kanon kraaaam

4 SANIBO:

skriven

sv: okej :)

5 angelica:

skriven

sv: inte så värst mycket, ska svara påkommentarer nu, sen vet jag inte :) SJÄLV?

6 Linda:

skriven

okej:)

7 yasmine modell och blivande mamma:

skriven

ja verkligen.

vad händer hos dig ikväll? kraaam

8 fanny:

skriven

tack så mkt, kul att höra, för min design är väldigt amatörsmässigt jord i ett program som är väldigt b:ig så att jalyckats åstakomma nått är ju ett mirakel!

9 SANNA:

skriven

Hej sötan! :) allt bra med dej idag? KRAM :)♥

10 My:

skriven

sv; haha nej min moster hade en klädaffär , så hade hon lite udda Snö och pillgrim halsband & armband över så fick jag dom .. har dock inte använd deta så mycket bara rpvoat det inte riktigt min stil :)

11 sabina:

skriven

v: tack så mycket! :)

kram

12 BEATRICE GOTLÄNNING [foto]:

skriven

sv: jo det är ju det :D!

13 Anonym:

skriven

sv; jag vetinte vad som tog åt mig :o.

14 Sara:

skriven

Din blogg har verkligen blivit superfin.. det var superlänge sen jag kollat in den, men jättefin design iaf! :D

15 FRIDA - It´s all about me:

skriven

sv; Ja, precis :)

Okej :D

16 FRIDA - It´s all about me:

skriven



sv; Tack så mycket! :D

17 FRIDA - It´s all about me:

skriven



sv; Tack så mycket! :D

18 A L E X A N D R A:

skriven

sv; ja det är hon! :)

19 Astrid:

skriven

Ja de har jag också tänkt på. Eller samhäll/samhäll. Då kan man ju ändra sig... för man kan ju bli så mycket av de

Kram!

20 Frida - Hon som designar:

skriven

Tack så mycket :) det ska jag och detsamma!

kram

21 FRIDA - It´s all about me:

skriven

Sv; Det är bra, själv? :D

22 YATZYSYSTRAR [FOTO-MODE-VARDAG]:

skriven

sv; Tack för din röst! :)

Glöm inte att rösta imorgon igen!

Kram,<3

23 Cicci:

skriven

sv: Tack så mkt. Snygg blogg design du har :)

24 aw [ gotlandstöis ]:

skriven

naaj imorn :P <3

25 Sara:

skriven

- Bara bra.. själv? :)

26 HERMELIN:

skriven

vet inte riktigt, själv ? :D

27 IISABEL:

skriven

tackar :D

28 Carro:

skriven

Rida :) fasst nu är jag sjuk :/

29 Cicci:

skriven

Sv: Det kan vi göra, gillar din blogg också, så jag lägger till dig :)

30 aw [ gotlandstöis ]:

skriven

naj du såg rätt ;) jag ändrade för jag hade uppfattat de fel. ehe

31 aw [ gotlandstöis ]:

skriven

naj du såg rätt ;) jag ändrade för jag hade uppfattat de fel. ehe

32 A L E X A N D R A:

skriven

sv; ja precis! Helt sjukt irriterande!:o

33 YATZYSYSTRAR [FOTO-MODE-VARDAG]:

skriven

sv; Tack så jättemycket! :)

Lägg gärna till oss på bloglovin om du gillar bloggen!

Kram,<3

34 Mia:

skriven

såna kan vara goda ibland, men äter man dem för mycket föräter man sig nästan. (:

35 IISABEL:

skriven

bara bra:D själv ?

36 YATZYSYSTRAR [FOTO-MODE-VARDAG]:

skriven

Sv; Bra gissning! :)

Kram,<3

37 Sofia Werlin:

skriven

Tack så mycket :)

fast jag är inte blond mer!

38 georgia:

skriven

brukar också göra samma sak när jag inte orkar fixa något haha, slänger bara i mig något sånt då.

Kommentera här: