Hey there!

Ja, det blev inte så tidigt som jag hade hoppats på.
Men jag kom i allafall upp ur sängen, och
bara det är ju super i sig.
Jag ska ta tag i studierna nu. Men idag blir det nog att
sitta hemma.

På Lördag sak jag antagligen träffa Emelie.
Det var ett bra tag nu sen sist, och
på Söndag ska jag kanske träffa C-J. Jag hoppas verkligen
att det blir så. Men det är lite komplicerat
just nu.
Vi får se vad som händer.

Mot böckerna!
1 Malin-Hockeyfruga:

skriven

hehe ja ta sig upp ur sängen är en vinst i sig :P

2 Sarah:

skriven

lycka till med studerandet :)

3 Linda:

skriven

allt bra ? :D

4 Ellinor:

skriven

tur att man kommer upp någon gång iaf ;)

5 d e n i s e:

skriven

haha me to! :D

6 malinhe - fotobloggen.-:

skriven

SV: tack! :)

7 Carro:

skriven

Sv: Ja, de är härliga.

8 NATHALIE HJÄRTA FREDRIK:

skriven

hur är det?:)

9 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; haha, eller hur ;D.

10 My:

skriven

tack så mycket :D <3

Kommentera här: