Hey you!



Jag älskar verkligen Tutti Frutti, och denna
lakrits blandning var faktiskt riktigt god.

Sitter just nu och skriver lite på en låt.
Inget avancerat, men jag tycker det är roligt bara.
Den kommer kanske upp här så småningom.

Under tiden ni väntar så kan ni ju kolla in mina inlägg
där jag faktiskt sjunger andra låtar.
HÄR

Hoppas ni får en härlig lördag allihopa!




1 BEATRICE GOTLÄNNING [foto]:

skriven

gott med godis :)!

2 evelina:

skriven

SV; Tack och tack desamma :D

3 Linda:

skriven

klart:D

4 d e n i s e:

skriven

de är många som inte vågar, men de är nog djuret som betyder mest för mig! :)

5 Linda:

skriven

kram

6 d e n i s e:

skriven

jaa, typ som jag för min häst ;):D

7 evelina:

skriven

sv; visst är den :)

8 d e n i s e:

skriven

jaa de är toppen! ;D

9 d e n i s e:

skriven

jag har katter och kanin :)

10 BEATRICE GOTLÄNNING [foto]:

skriven

sv: surt :D!

11 SANIBO:

skriven

sv: okej :) jo det är bra med mig!

12 emilia widerström:

skriven

fin blogg :D :D

ska vi lägga till varandra på bloglovin?:)

13 sandra:

skriven

sv: okej vad bra:) ja, jag tar sånglektioner, vad kul att du också sjunger!

14 Elin:

skriven

Hej :) fin blogg du har! kolla gärna in min :) kram kram

15 Stephanie:

skriven

Upptäck min blomsterblogg! :D

Kommentera här: