Jag vs syster

Hemma från kyrkan då.
Alltid lika härlig känsla man har efter att man varit där.
Det var inte ens speciellt svårt att stiga upp idag.
Konstigt


Så här ser jag ut idag.                              Min söta lillasyster Liselotte.

Kassler blir det idag. Kan inte säga anant än:
Mumma!

Jag funderar ofta på hur en bra blogg ska vara.
Vad vill jag läsa om?

Vad vill du läsa om?
Vad ska en bra blogg innehålla?
1 angelina:

skriven

jag vill läsa om allt från himmel och jord hahaha!

2 SANIBO:

skriven

sv: det är fint :) sj?

3 Astrid:

skriven

Hehe de e många som tycker jag ser äldre ut :P

Jag går i 9an

4 Katta:

skriven

Det har jag också tänkt på, hur en bra blogg ska vara, eller egentligen hur man skriver något bra över huvudtaget. Jag tror nog att så länge man kan stava och utrycka sig väl i skrift och skriver om sådant som man själv tycker är viktigt/underhållande/bryr sig om,så blir det bra.

Personligen skulle jag gärna läsa bloggar om fantasy xD, kanske startar en själv någon gång.



Sv: hehe, ja, det gjorde ganska ont... har jag för mig, glömmer sådant så fort.

5 My:

skriven

den där frågan har jg också ställt mej rätt ofta, kommer dock inte fram till något bra

6 Angelica:

skriven

Den frågan har jag också funderat på länge. Men angående din blogg så tycker jag att du ska fortsätta precis som du gör nu! Jag följer din blogg, och hat gjort det länge. Tycker den är super och rolig att läsa! :)

Kommentera här: